היה ממש מצוין. איש מקסים, מקצועי, עומד בזמנים, מחיר מתחשב. ישר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה חזן, מבשרת ציון.
משוב: 23/08/2022
תיאור השירות:
החלפת צינור תרמוסטט וניקיון המקום.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי כהן, הר אדר.
משוב: 22/07/2022
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש 150 ליטר של חברת נמרוד.
חוות דעת:
אחלה בן אדם. הגיע בזמן ועשה הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן לוי, מבשרת ציון.
משוב: 10/05/2022
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש מחברת נמרוד 150 ליטרים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עתליה צוקרמן, מבשרת ציון.
אשרור: 24/03/2022
משוב: 23/01/2022
תיאור השירות:
תיקון של מערכת סלולרית שהתפוצצה.
חוות דעת:
היה מעולה. תיאם מועד והגיע בזמן, למרות שמדובר בלילה ובמוצאי שבת. עבד במהירות ובזריזות. האיר פנים, הסביר ועזר בסידור הסופי. היה מאוד הגון במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עלמה אבידן זקן, מבשרת ציון.
משוב: 16/02/2022
תיאור השירות:
פירוק והתקנת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא נחמד, מקצועי ומהיר. לקח מחיר הוגן בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 859 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק בזוגיות ואב לשלושה, ומנצל את הידע המקצועי שרכש בעבודה לטיולי סנפלינג עם הילדים. חוץ מלטייל, בשעות הפנאי שלו תוכלו למצוא אותו מנגן בפסנתר או לומד.
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד: "היה לי לקוח שכל התקשורת איתו, מההתחלה ועד הסוף נעשתה בוואטסאפ. הוא מעולם לא ראה אותי ואף פעם לא נפגשנו, אבל הוא סימס לי את הכתובת שלו, את הבעיה שצריך לפתור, את המקום שבו נמצא המפתח, ואפילו השאיר צ'ק חתום ופתוח ואמר לי לרשום כמה שמגיע לי. כשסומכים עליך ככה זה נותן תחושה טובה."
אני אוהב את המקצוע. אני טיפוס פעלתן ,בן אדם של עשייה ואוהב אתגרים – אני אוהב לעזור לאנשים ולפתור בעיות, וזה הכיף שלי."
אם הוא לא היה עוסק בתחום האינסטלציה, הוא טוען שכנראה היה מנחה סדנאות לקבוצות. ובעתיד? הוא שואף להוציא רישיון טיס.
אריק עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים בעצמו.
הוא התחיל את דרכו בכלל כסוכן נדל"ן, עד שהחליט לעשות קורס אינסטלציה, רק בשביל לרכוש ידע בתחום. הוא התאהב, עזב את עולם הנדל"ן, וזמן קצר אחרי הקורס כבר התחיל לעבוד כאינסטלטור.
חוץ מאינסטלציה, הוא עוסק גם בתיקון והתקנת דודי שמש וחשמל.
"הכיף שלי בעבודה הוא לפתור בעיות ללקוחות", הוא מספר. "כבר קרו לי מקרים שבהם לקוחות הזמינו בעלי מקצוע שונים, אפילו מהנדסים, עם מגוון תאוריות לפתרון הבעיה ואף אחד לא הצליח. כשאני הגעתי הצלחתי לפתור אותה בצורה פשוטה ויעילה. זה כיף, זה נותן סיפוק."
תחומי ההתמחות:
:: בעיות אינסטלציה מורכבות
:: איתור תקלות ובעיות בדודי שמש ובוילרים
:: ביצוע פרויקטים גדולים שקשורים לאינסטלציה
:: ביצוע עבודות גובה מורכבות בסנפלינג
אריק מבצע עבודות אינסטלציה ודודים, ועל כל עבודה מעניק אחריות של חצי שנה לפחות, תלוי בסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.