נתן שירות מעולה. התייעצנו איתו על נושאים נוספים. מקצוען עם יחסי אנוש מעולים. ממליץ מקרב לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי גולדברג, ירושלים.
משוב: 16/02/2025
תיאור השירות:
סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה סבבה ובסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רונן אזולאי, ירושלים.
אשרור: 14/02/2025
משוב: 15/11/2024
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
0
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שלומי רוט, ירושלים.
משוב: 10/02/2025
תיאור השירות:
תיקונים כלליים בשירותים.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אברהם שליסל, ירושלים.
משוב: 09/02/2025
תיאור השירות:
התקנה אסלה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי בן, ירושלים.
משוב: 06/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה עשר, הכל מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פביאן ר. ירושלים.
משוב: 04/02/2025
תיאור השירות:
החלפת מערכת הדחת מים במיכל של האסלה.
חוות דעת:
היה אחלה! אבי הגיע במהירות לתת שירות וביצע את העבודה במהירות וביעילות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
עומר דיין, ירושלים.
אשרור: 04/02/2025
משוב: 04/12/2024
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיליה ב. ירושלים.
משוב: 02/02/2025
חוות דעת:
היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני לוי, ירושלים.
משוב: 02/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור הראשי של הבניין כתוצאה משורשים שגדלו בפתח היציאה של המים וגרמו לסתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2671 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.