תיקון ניאגרה סמויה, טיפול בסתימה בניקוז של המקלחון
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה! משה הגיע בזמן, עבד מהר ובאופן מסודר, טיפל בבעיות והסביר מה הוא עשה ואיך אפשר לטפל בעצמנו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון א. רמת גן.
משוב: 10/04/2025
תיאור השירות:
התקנת שני ברזי כיור,
מוט דוש,
ברז סוללה במקלחת
חוות דעת:
מאוד מרוצה - חווית שירות מצוינת מכל בחינה אפשרית.
התרשמתי שמשה איש מקצוע אמין מהסוג של פעם. הרגשתי את זה בשיחה מולו בטלפון. ולכן לאחר בדיקה מול כמה בעלי מקצוע אחרים במידרג זה היה ברור לי שארצה דווקא את השירות שלו. משה הגיע לפני השעה שקבענו. ועמד מאחורי כל מה שסוכם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון ישראלי, רמת גן.
משוב: 09/04/2025
תיאור השירות:
תיקון ברז שהתנדנד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ק. גבעתיים.
משוב: 31/03/2025
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מני קדוש, גבעתיים.
אשרור: 30/03/2025
משוב: 29/12/2024
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד צ. רמת גן.
משוב: 27/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור של הבניין.
חוות דעת:
הגיע כפי שקבענו, ביצע עבודה טובה וביצע ניקיון של האזור בו עבד. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיר ה. רמת גן.
משוב: 19/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פמלה הראל, רמת גן.
משוב: 18/03/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אני מרוצה! הוא בסדר גמור, הגיע מהר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה פ. גבעתיים.
משוב: 13/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ק. בני ברק.
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
שירות מצוין! משה היה פנוי והגיע מהר. צ׳יק צ׳ק עשה את העבודה. החליף ברז במטבח - היה מקרה קשה כי לא הצלחתי לבד לנתק את המים (בגלל הברזים הקטנים ישנים) והצינור של הברז היה ממש קצר. ומשה בא, תוך דקה סגר הכל, החליף ברז שם צינור נוסף. וואו! ממש תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3256 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.