הוא היה ישר והגון ואמר לי בטלפון שאני לא צריכה אותו שיבא, הייתה לי רטיבות במקרר והוא אמר לי מה לעשות וזה פתר לי את הבעיה.
יחס
10
10
כללי
מנחם ר. קרית אונו.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 10/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה (SIDE BY SIDE), כלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך! איתר את הבעיה במהירות היה לו את החלק. החליף והמקרר עובד תקין. נתן אחריות של 3 חודשים על החלק. כמובן שצריך לראות שהתיקון עומד במבחן הזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר גלעד, קרית אונו.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא בדק את המקרר, פירק את המכסה מאחורה והסתכל על המדחס. רק מעט יקר לדעתי הסכום שלקח על השירות. היה אצלנו 20 דק'.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אביטל בן חיים, גני תקווה.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
היה לנו קצר וחשבנו שזה מהמקרר, הוא בדק וראה שזה לא מהמקרר, וכשהבין שאנחנו צריכים לקרוא גם לחשמלאי הוא הוריד לנו במחיר שאמר לנו מראש ובנוסף העביר את השקע החשמלי למקום אחר שאני אוכל להשתמש בנוחות. הגיע תוך חצי שעה והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס ג. קרית אונו.
משוב: 19/06/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למקרר של חברת סמסונג שהפסיק לקרר כתוצאה מקרח שהצטבר על המאוורר.
חוות דעת:
הוא הנחה אותי איך להתנהל, הבעיה נפתרה ומגיע לו שאפו גדול!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גיא אהרון, גני תקווה.
משוב: 11/06/2018
תיאור השירות:
בדיקת בעיית קירור של מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן שנקבע באותו יום, ערך בדיקה מהירה למקרר וזיהה כי המנוע מתחמם עקב בעיית לכלוך. לא ניסה להחליף או לדחוף חלקים. כך בדיוק צריך לעבוד מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים א. גני תקווה.
משוב: 16/01/2018
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר של חברת באוקנכט .
חוות דעת:
הוא היה מעולה, זמין מאוד והגיע בזמן קצר! התעקש להגיע מתל אביב אף שהוגדר לו כי יוכל להגיע רק עד שעה מסויימת בלבד. עם הגעתו איבחן מייד את הבעיה, תיקן את הדרוש תיקון במהירות ביעילות ומקצוענות, לשביעות רצוני המלאה. מייד לאחר התיקון השתרר במטבח ובסלון שקט מכיוון המקרר שעד התיקון רעש כאילו היה זה טרקטור. שמח לומר כי חוות דעתי המצויינת עליו דומה לכלל חוות הדעת החיוביות עליו באתר עליהן הסתמכתי בטרם בחרתי בו למשימת התיקון. גם גבה תשלום הוגן ולא מופקע עבור העבודה. יישר כוח. מבחינתי הוא יצא גם מקצוען וגם צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז סקובץ, גני תקווה.
אשרור: 28/06/2016
משוב: 25/04/2016
תיאור השירות:
תיקון דלת מקפיא.
חוות דעת:
הייתי מאד מרוצה. הוא היה יעיל, זריז ואדיב מאד. המחיר שלו היה מאד הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי מרקל, קרית אונו.
אשרור: 16/03/2016
משוב: 14/12/2014
תיאור השירות:
תיקון מקפיא של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה מהשירות שלו, עמד בזמנים, נתן התראת הגעה והגיע בדיוק בזמן שאמר שהוא יגיע, פתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 998 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי מתמחה בתיקון מקררים כבר לא מעט זמן, אבל רק בשנים האחרונות החליט להתמקד רק בתחום הזה. "עבדתי בחברת יבוא בה עסקתי בנושאים רבים ובין היתר בתיקון מקררים, אבל לפני כמה שנים החלטתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, עזבתי את החברה והתחלתי להתעסק רק בתחום המקררים. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, זאת הסיבה שאני נשאר בה כל כך הרבה שנים", הוא צוחק. "אני אוהב להסתובב בחוץ, להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם".
יוסי אב לשלושה ילדים, שניים מתגוררים כיום בניו יורק, והצעיר עתודאי בצבא. כשהוא לא בעבודה, כנראה תוכלו למצוא אותו צופה במשחק כדורגל או כדורסל, או אפילו משחק בעצמו. האמת היא, שהוא אפילו היה שחקן כדורסל בהפועל חיפה :)
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולעבוד, כמה שיותר. וכמובן בריאות, זה הכי חשוב".
יוסי נמצא בתחום מוצרי החשמל כבר למעלה מ-35 שנה, וכיום עומד בראש העסק שלו, המתמחה בתיקון מקררים.
הדבר שמייחד את יוסי בעבודה הוא העבודה עם מקררים יקרים ומורכבים במיוחד. "אני מתקן מקררים מאוד יקרים, כאלה שעולים כמה עשרות אלפי שקלים", הוא מספר. "זאת עבודה שלא הרבה עושים, כי היא קשה ודורשת יותר מאשר עבודות אחרות".
בנוסף, יוסי אוהב להמשיך וללמוד כל הזמן דברים נוספים בעבודה, ולהכיר מכשירים חדשים. "זה אחד הדברים שהכי מאתגרים אותי. אני כל הזמן מכיר עוד כלי עבודה וצריך ללמוד איך להשתמש בהם ואיך לשפר את העבודה שלי. זה מאתגר, אבל אני אוהב את זה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.