אריאל הינו בעל מקצוע המביא כבוד למקצוע בו הוא עוסק.
עם יצירת הקשר , אלירן ביקש לצלם את אזור התקלה, כשקיבל את הצילום, קבלתי הערכה ראשונית.
אריאל קבע למחרת הגעה לדירה והגיע בזמן. תוך זמן קצר, החלק הפגום הוחלף ונעשתה בדיקה שאין דליפת מים.
באותה הזדמנות התבקש אריאל לטפל בחלק אחר, במטבח, גם כאן החלק הפגום הוחלף במקצועות תוך זמן קצר.
אריאל הינו מעבר למקצוענות, אדיב, נעים הליכות, מסביר את עבודתו.
שמו נוסף לספר הטלפונים שלי.
אמליץ עליו לכל מכריי, במידת הצורך באינסטלטור .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר שי, פתח תקווה.
משוב: 25/01/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדד שטרית, פתח תקווה.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 23/10/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים וסתימת פתח מים באמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! איש מקסים ומקצוען אמיתי. מהיום אפנה רק אליו בכל פעם שאצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי ש. גבעת שמואל.
משוב: 23/10/2017
תיאור השירות:
החלפה של צינור מתחת לברז.
חוות דעת:
היה מצויין. קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רעות כהן, פתח תקווה.
משוב: 15/10/2017
תיאור השירות:
תיקון של נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר אשורי, פתח תקווה.
משוב: 12/09/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף טובול, פתח תקווה.
משוב: 21/06/2017
תיאור השירות:
תיקון בעיית זרם וחיבור ברז של פילטר.
חוות דעת:
לאחר שקרא את חוות הדעת השלילית שנתתי לו, פנה לגישור על מנת להבין מה הוא לא עשה כשורה. ממש מגיע לו כל הכבוד על האכפתיות משביעות הרצון של הלקוח והרצון לסדר אי הבנות. כן ירבו כמותו.הדעה שלי עליו השתנתה מאוד לטובה ואני מעריך מה שהוא עשה. הוא בן אדם ישר ואמין.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
גולש בניין {סנפלינג} ועובד גובה כללי
תעודת מקצועה רצפות
תעודת שרברבות
תיקון צנרת ללא הרס
אודות
אלירן הוא בן 30, נשוי לנטלי ולהם שני ילדים מתוקים. בזמנו הפנוי יש לאלירן תחביבים מקוריים במיוחד: אגרוף תאילנדי וצלילה חופשית עם צִלצל!
בגיל 15 הוא התחיל לעבוד בשיפוצים, והיה מעורב בפרויקטים גדולים למרות גילו הצעיר. שם הוא קיבל מוסר עבודה ואת הכלל הכי חשוב: אף פעם לא להתפשר על איכות . "לא משנה כמה עומדים לשלם לך, האיכות צריכה להיות הכי טובה שאפשר".
לפני 10 שנים הוא הבין שהוא הרבה יותר נהנה מהאינסטלציה מאשר מהשיפוצים, הוציא תעודת שרברב והקים את העסק. באינסטלציה, בניגוד לשיפוצים, אלירן זוכה לפגוש, לדבר ולעזור לאנשים חדשים כל יום, שזה בעצם מה שהוא הכי אוהב. בתחום בו שומעים לא פעם על מקרי רמאות וחאפריות אלירן נהנה לתת שירות מקצועי ואמין, שהרבה מהלקוחות בכלל לא יודעים שהוא אפשרות.
אלירן אומר שגם אם לא היה אינסטלאטור, כנראה היה בתחום השיפוצים כי הוא "פשוט חולה על מתן השירות הזה" ☺. בעתיד הוא מקווה להרחיב את העסק עוד יותר ולעזור לכמה שיותר אנשים.
אלירן עובד בתחום השיפוצים מאז שהוא נער, ואת עסק תיקוני האינסטלציה הקים לפני 10 שנים. הרקע בשיפוצים של אלירן מאפשר לו לסיים את העבודה עד הסוף, כך שאין לכם מה לדאוג אם צריך להרים בלטות.
תחומי התמחות:
:: שימוש במכשור מתקדם
:: עבודות בגובה עם ציוד סנפלינג
:: כל התיקונים שאפשר להעלות על הדעת
העסק הוא בעל זמינות גבוהה מאוד, ומגיע לשטח נרחב: מאשקלון ועד פתח תקווה! אלירן תמיד נהנה להיות לארג', להסביר כל מה שצריך וגם שמח לעזור בטלפון. הוא מצהיר כי "הכסף זה לא העניין, הרבה יותר חשוב לי דעת הלקוחות. לפתור ללקוח את הבעיה ולהשאיר אותו מרוצה, זה מה שמשאיר אותי עם חיוך."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.