בדיקה ראשונית של רכב מסוג מיצובישי לנסר לפני קנייה.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן, פצצה! היה אמין ואפילו לא לקח תשלום על הבדיקה, הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלי איבן, רמת גן.
משוב: 23/06/2021
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה וכיוון של הגלגלים האחוריים ברכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מהמם! עמד בזמנים, עשה עבודה טובה, היה מאוד נעים והסביר כל דבר שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צליל מירון, רמת גן.
משוב: 18/02/2021
תיאור השירות:
יעוץ לגבי הבלמים והחלפת חלק.
חוות דעת:
הגעתי למקום ולא הייתה בעיה רק החלפת חלק. היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי ברובר, בני ברק.
משוב: 24/12/2017
תיאור השירות:
תיקון מצתים ברכב מחברת פיאט.
חוות דעת:
הוא מעולה!! הוא גילה את התקלה אחרי שמוסך אחר לגמרי פיספס, ועשה את זה ביעילות שלא תיאמן. גם נתן לי מגבים מתנה :). היה ממש מצוין!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל מ. רמת גן.
משוב: 20/01/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, החלפת שמן והחלפת מסנן סולר בפיג'ו פרטנר 2010.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מאוד יפה. נראה בחור רציני והוא עשה גם מעבר למה שהיה מצופה ממנו. התרשמתי ממנו מאוד. גם המקום עצמו מסודר. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל אפשטיין, רמת גן.
אשרור: 24/03/2015
משוב: 21/12/2014
תיאור השירות:
טיפול שגרתי, 15,000 לרכב מסוג סקודה, שנת 2009.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הם עמדו בזמנים, פתרו את התקלות. הייתי מרוצה מהשירות שלהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיאב סואעד, חיפה.
משוב: 25/11/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילת שמן ברכב מסוג OPEL ASTRA שנתון 2013.
חוות דעת:
התרשמתי רק לחיוב! לדעתי לקח מחיר יותר מהוגן והיה סופר מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יבגני ס. קרית מוצקין.
משוב: 24/11/2024
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1098 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.