השירות שלו מעולה, הוא היה הגון ולקח מחיר הוגן לדעתי. הוא מקצועי, מסודר ונקי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מיכה בוליס, רמת ישי.
משוב: 01/10/2023
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ותיקון מזגן ברכב מחברת הונדה שנתון 2018.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב רוזנטל, הסוללים.
משוב: 19/06/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת רפידות, זרועות וכיוון פרונט לרכב מסוג מאזדה 6 שנת 2006.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב! מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון כ. בלפוריה.
אשרור: 04/11/2021
משוב: 06/08/2021
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר המאירו, הרדוף.
משוב: 25/05/2021
תיאור השירות:
תיקון ממיר קטליטי ותיקונים קטנים נוספים ברכב מסוג פזו 308, שנת 2015.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, הוא ממש נהדר ומצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס נפתלי, כפר החורש.
משוב: 06/02/2021
תיאור השירות:
תיקון מאדה מזגן.
חוות דעת:
תיקון מאדה מזגן בצורה מהירה תוך יום ושקופה תוך שליחת תמונות על התקדמות העבודה. מרוצה מאוד מהשירות ומהאיש עצמו. משדר מקצועיות ואמינות שזה הכי חשוב במקצוע הזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל גוטליב, עדי.
משוב: 01/12/2020
תיאור השירות:
החלפת תושבת גיר לרכב רנו מגן שנת 2008
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. היה אמין ונחמד לגמרי. עמד בכל הזמנים שהבטיח. אני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור סוחר, שימשית.
משוב: 19/08/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 30 אלף בניסאן קשקאי.
חוות דעת:
נאסר השאיר רושם מצוין! הוא עשה עבודה יסודית, הסביר הכל, הראה לי שמשתמש בחלקים מקוריים ונתן מחיר סביר מאוד. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה גמיסון, יקנעם(מושבה).
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קופלונג הגה ברכב מסוג קיה סיד 2013.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, שירותי, מחיר סבבה והסביר לי הכל.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רוית חבשוש, נופית.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הם מדהימים, אני לא האמנתי! מהשיחת טלפון הוא היה מאוד שירותי ומקסים. כתבתי לו גם המלצה בפייסבוק. בתור בחורה הרבה פעמים מורחים אותי במוסכים, חשבתי שיש לי בעיה והוא בדק ואמר שאין צורך בתיקון ואני מאוד מעריכה את היושר שלו, הוא לא מרח אותי ולא כלום גם מבחינת המחיר. אין לי מה לומר, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1125 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.