אני מאוד מרוצה! עושה רושם של של אדם הגון ובעל מקצוע טוב.
השתדל לעשות את המקסימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודי א. פתח תקווה.
אשרור: 12/11/2024
משוב: 28/08/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה / פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה בן יוסף, פתח תקווה.
אשרור: 11/11/2024
משוב: 12/09/2024
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! שירות מעולה. 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסנדר יאשייב, פתח תקווה.
משוב: 11/11/2024
תיאור השירות:
תיקון שלושה מזגנים עיליים מחברת תדיראן ו-Family.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עמד בזמנים, עשה את העבודה מצוין והסביר על כל דבר שהוא עושה. הוא היה מאיר פנים והמחיר גם היה בסדר גמור לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית לוי, פתח תקווה.
אשרור: 10/11/2024
משוב: 06/08/2024
תיאור השירות:
ניקוי מזגן.
חוות דעת:
מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יבגני קורקין, פתח תקווה.
משוב: 29/10/2024
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלתי רושם טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון וולגמוט, גבעת שמואל.
משוב: 22/10/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל מחברת תדיראן בעל 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא בדק את המזגן והבעיה בסופו של דבר לא הייתה במזגן עצמו, אז הוא לא היה יכול לתקן אותו. אני לא זוכר את העלות, לכן אני מעדיף שלא לדרג את הפרמטר הזה ומבחינת המקצועיות שלו גם אין לי כל כך דרך לדעת, כי לא בוצע תיקון. סך הכל הוא היה בחור נחמד מאוד!
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל ל. פתח תקווה.
משוב: 18/10/2024
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי מחברת אלקטרה בעל 2 כוח סוס.
חוות דעת:
שירותי, אמין, לא מתעצל והוא מסביר הכל ומפרט. המחיר לדעתי, ממש טוב והוא מותק של בחור. אני ממליץ עליו מאוד, ואקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי נ. פתח תקווה.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
ניקוי מזגן אלקטרה מיני מרכזי.
חוות דעת:
המזגן נכנס למצב 'סטנד ביי' בעיקר כשמעלים את הפאן. הדבר נבע מפילטרים חסומים, אך לא הפילטר המוכר של האוויר החוזר אלא בעוד שני פילטרים שמותקנים על היחידה עצמה. לא הייתה גישה לכך אז דורי הכין פתח מתאים, ניקה את כל הפילטרים וגם את המזגן עצמו.
בעל מקצוע דייקן, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור קריזר, פתח תקווה.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן 1.5 כוח סוס מחברת פמילי.
חוות דעת:
אני בחיים שלי לא ראיתי איש מקצוע ברמה הזאת! הוא אדיב, נחמד, חייכן ומקצועי, מסביר כל מה שהוא עושה. כבר העברתי את המספר שלו לאנשים אחרים. אני פניתי להמון עסקים לפני לבדוק מולם מה הפתרון והמחירים, הוא הגיע ובדק אם יש פתרון אחר שיהיה זול יותר, הכל היה נקי, בלי בלגן. מושלם!
מכל הלב, אני מאחל לבן אדם הזה פרנסה בשפע, אני לקוח סופר מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1683 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.