הכל היה בסדר גמור. הוא עבד יפה והיה נחמד אבל המחיר היה קצת יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
זאנה פרולוב, בת ים.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש, דוד שלא חימם.
חוות דעת:
הוא היה פשוט נהדר. מקצועי ביותר היה אצלי כמה שעות טובות לא עזב עד שהבעיה נפתרה והוא בדק שהכל תקין. הייתי סופר מרוצה ואני בהחלט ממליצה בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה גדליהו, חולון.
אשרור: 01/05/2018
משוב: 26/02/2018
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש 150 ליטר של אמישראגז.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, ממש טוב. הוא אחלה בחור, אני ממליץ עליו ממש בחום מכל הבחינות- איכות מקצועיות ושירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן לוברט, תל אביב.
משוב: 25/04/2017
תיאור השירות:
תיקון בעיה חשמלית בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עמד בזמנים, היה מקצועי והיתי מרוצה מהשירות בכל שאר הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבשלום אריאל, בת ים.
אשרור: 05/04/2017
משוב: 19/12/2016
תיאור השירות:
תיקון דוד, כולל החלפה של הצינור ושל קשירת הדוד.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נוה שדה, ראש העין.
משוב: 04/03/2025
תיאור השירות:
תיקון דוד מים חמים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! ענה בשעה מאוחרת, הגיע מיד למחרת, ביקש תשלום רק לאחר גמר העבודה וגם השוכר שנכח בדירה אמר שהוא היה מאד נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן קוסטקין, ראש העין.
משוב: 04/03/2025
תיאור השירות:
תיקון פלנאג׳.
חוות דעת:
היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת מתקין מערכות סולאריות
אודות
גבי נשוי ואב לילד ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולים בטבע יחד עם המשפחה
הוא נכנס לתחום במקרה, כשעבד כאיש שירות של חברת דודים, ואחרי 4 שנים החליט להיות עצמאי ולפתוח עסק.
גבי אוהב את החיוך של הלקוחות בסיום העבודה. "מכל עבודה אני יוצא עם חיוך בסוף. אני אוהב לראות שאנשים מרוצים ממה שאני עושה, כשהלקוח מרוצה גם אני מרוצה."
" לא הייתי עובד במשהו אחר", אומר גבי, "אני אוהב את התחום שלי, העבודה הזאת זו עבודה שאני באמת נהנה לעשות".
כששואלים אותו אם הוא יעזוב אי פעם את התחום הוא עונה, " דבר שעושים 24 שנים לא עוזבים בקלות. זה הדבר שאני יודע לעשות הכי טוב".
גבי עוסק בתחום המערכות הסולאריות כבר 24 שנה, ומנהל בגאווה את חברת זרמים .
גבי מעיד על עצמו שהוא מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה: "המטרה שלי היא לתת שירות ברמה גבוהה, והניסיון הרב שלי בתחום הופך אותי למקצועי מאוד בעבודה. מערכות סולאריות זה תחום שלא הרבה מבינים בו וצריך הרבה ידע ומיומנות".
תחומי ההתמחות:
:: התקנת מערכות סולאריות
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דוד שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים של דוד שמש
:: תיקון מערכת סולארית
:: החלפת דוד במערכת סולארית
לצד לקוחות פרטיים, גבי גאה בעובדה שהוא עובד גם עם ועדי בתים וחברות ניהול שמתחזקות את הבניין.
בחברת "זרמים" מתמחים בתחום המערכות הסולאריות ודוודי השמש, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשלוש שנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.