הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר מאוד ועלה מהר על התקלה. הוא נסע וחזר כדי להביא חלק חלופי. הוא היה שירותי, ממש אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אלי ז. בני ברק.
אשרור: 15/11/2017
משוב: 09/08/2017
תיאור השירות:
תיקןן יחידה חיצונית והחלפת מנוע מאוורר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל אילוטוביץ, רמת גן.
משוב: 30/08/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה של מים במזגן מיני מרכזי וניקוי פילטרים.
חוות דעת:
היה מצוין! בא בזמן, עשה עבודה טובה וממש יצא צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא ט. רמת גן.
משוב: 14/08/2017
תיאור השירות:
החלפה של חיישן טמפרטורה במזגן.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה ממש שירותי, ביצע את העבודה במהירות וביעילות ודרש תשלום תואם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיוית כהן, רמת גן.
אשרור: 28/02/2017
משוב: 25/12/2016
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, נעים ונחמד. לדעתי המחיר היה מעט יקר.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
צחי פ. רמת גן.
אשרור: 15/01/2017
משוב: 22/05/2016
תיאור השירות:
החלפת צינור הניקוז במזגן רגיל של טורנדו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. השירות היה מצוין ואין לי שום תלונות. לא השוויתי מחירים אז אני לא יודע לדרג את זה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל פ. רמת גן.
משוב: 12/12/2016
תיאור השירות:
תיקון וניקוי פילטר.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק א. גבעתיים.
משוב: 07/12/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה בשלט המזגן.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
מור אמילי, גבעתיים.
אשרור: 01/11/2016
משוב: 28/08/2016
תיאור השירות:
תיקון חוט שרוף במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה עשר. הוא הגיע בזמן, עמד בלוח הזמנים, הודיע לפני שהגיע. הם חוזרים ללוקחות, מעדכנים ועושים עבודה טובה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ששון, רמת גן.
אשרור: 26/09/2016
משוב: 19/06/2016
תיאור השירות:
החלפת מסננים, בדיקת מעבה ותיקון תקלת קצר במזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי ואדיב. שמרתי את המספר שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 254 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת גמר
אודות
ארז גולדשטיין הוא ממשיך המסורת המשפחתית של התעסקות בתחומי הקירור. כל המשפחה שלו עוסקת בתיקוני מקררים, חוץ ממנו – שהחליט ללכת דווקא על מזגנים.
"אני מאוד אוהב את המקצוע", הוא מספר. "יש בזה המון סיפוק, במיוחד אם אני מצליח לתקן מזגן במקום שהיו בו ארבעה טכנאים לפניי שלא הצליחו. יש בזה המון יצירה, אדרנלין, וסיפוק מלקוחות מרוצים."
הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד. "התקשר אליי מישהו שהיו אצלו שלושה או ארבעה טכנאים שלא הצליחו למצוא את התקלה שהייתה לו במזגן. אני הגעתי אליו ומהר מאוד מצאתי את התקלה אבל הוא לא האמין לי. אמרתי לו שאם הפיתרון שלי לא עובד הוא לא משלם - לא על חלקים ולא על השירות. כמה ימים אחר כך קיבלתי ממנו מכתב הכרת תודה שהיה שווה את הכל. זה כיף לקבל את הדברים האלה, זה נותן סיפוק מאוד גדול."
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא מתקן מזגנים הוא אוהב לבנות דברים, לחשוב על המצאות ולייצר מאפס, ונהנה מטיולים.
ארז עובד בתחום מיזוג האוויר כבר 27 שנים, ומנהל בגאווה את העסק המתמחים בתיקוני מזגנים.
"אני מאוד משתדל להיות אמין עם הלקוחות שלי", מספר ארז. "אם נתתי את המילה שלי אני אעמוד בה, גם אם זה אומר להפסיד כסף לפעמים. האמינות אצלי היא מעל הכל."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
הםמתמחים בכל תיקוני המזגנים, ועל כל עבודה ניתנת אחריות בין חצי שנה לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.