יואב היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ובא בזמן. אני מרוצה ממנו מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן דמהרי, תל אביב.
משוב: 31/12/2021
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת ופס חיבורים בלוח החשמל.
חוות דעת:
היה מדהים! תודה רבה ליואב. יואב הגיע בדיוק בשעה שקבענו (מוקדם בבוקר) נתן שירות אדיב, נעים והוגן. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירי שיפר, תל אביב.
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
התקנת מנורה בתקרה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד וביצע את העבודה ביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודי שגב, תל אביב.
משוב: 13/12/2020
תיאור השירות:
התקנה של תנורי אמבטיה
חוות דעת:
הגיע בזמן, התקין תוך חצי שעה וגם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יריב ד. תל אביב.
משוב: 12/11/2020
חוות דעת:
תיקון פשוט ומהיר, בוצע ביעילות, כלול במחיר הביקור.
מומלץ.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורי בידרמן, תל אביב.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
התקנת שתי מנורות צמודות תקרה בסלון.
חוות דעת:
יואב היה מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך. כבר בשיחת הטלפון ציין מראש את המחירים שהוא גובה והשתדל לעשות כמיטב יכולתו להגיע במהירות. עשה זאת בצורה מקצועית ונקייה. אציין, כי במהלך ההתקנה, יואב מעד (עמד על סולם) וממש שלא באשמתו, נסדק קלות לוח פרספקט המכסה את בית המנורה. יואב לא הסכים לקבל כל תמורה ולקח אחריות מלאה על הנזק והציע לי לרכוש גוף חדש על חשבונו (!!!). בעשותו כך הפגין יואב מקצועיות ושירות מעולים! הנזק לא ממש היה באשמתו והוא בכל זאת הרגיש חובה לקחת אחריות על כל העבודה. אין הרבה בעלי מקצוע עם כזו רמה גבוה של הגינות ותחושת אחריות על תוצרי העבודה. מעבר לזה ממה שיכולתי להתרשם - ניכר שהוא חשמלאי וותיק שמבין עניין. מחירים סבירים לגמרי. ממליץ עליו בחום. בפעמים הבאות שאזדקק לחשמלאי - לא אהסס לפנות אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לבנת בזיני, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל סידור חיבורים והתקנת שתי מנורות.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, היה מקצועי, עשה את העבודה בקצב מהיר, הציע מחיר הוגן, אני יכולה לומר שאני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו חכם, תל אביב.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע והחלפת כבל של פרוז'קטור.
חוות דעת:
איתר את הבעיה בשניות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 903 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
אודות
יואב החל את דרכו בתחום החשמל בתור שכיר, ולמד את התחום בצורה מקצועית תוך כדי עבודה. "הייתי עובד עם שיפוצניקים ולאט לאט התקדמתי בתחום, כל פעם למדתי עוד דבר ועוד חלק מעבודת החשמל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ואת מה שאני עושה, אני אוהב לתת שירות ולפגוש אנשים. האמת היא שאני לא מצליח לראות את עצמי בשום תחום אחר".
יואב נשוי ואב לשלושה. כשהוא לא בעבודה כנראה תוכלו למצוא אותו מבלה בקריאה או עוסק בספורט.
אחד הדברים שמייחדים את יואב בעבודה זה הדייקנות והעמידה בזמנים. "לפעמים אני קובע עם לקוח בשעה תשע, ובתשע אפס אפס אני דופק אצלו בדלת. זה תמיד מפתיע את הלקוחות", הוא צוחק.
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום שיעניין אותי, ולהמשיך ליהנות ממה שאני עושה. ובעיקר הבריאות, זה הכי חשוב".
יואב הגיע לתחום החשמלאות לפני כ-40 שנה, ולאחר כעשר שנים פתח את העסק המתמחה בפתרונות חשמל שונים לבית.
מה שמאתגר את יואב זה להצליח לפתור לכל אחד מהלקוחות שלו את הבעיה בצורה המתאימה ביותר. "האתגר שלי זה להגיע ללקוח הביתה, למצוא את הבעיה ולעזור לו בכל מה שצריך. זה לא תמיד פשוט, אבל אני נהנה מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.