הייתי מרוצה מהכל! הגיע הזמן, היה אדיב, הכל עובד מעולה, מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירן ברוך, תל אביב.
משוב: 22/10/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד פנימי תקוע.
חוות דעת:
היה מעולה! בא, טיפל, החליף את המנגנון והלך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסים אמינוב, תל אביב.
משוב: 07/11/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, ברמה מאוד גבוה ועשה את העבודה שלו כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ז. תל אביב.
אשרור: 20/06/2023
משוב: 13/06/2022
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתן ור, תל אביב.
אשרור: 17/11/2022
משוב: 18/09/2022
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בתריס גלילה.
חוות דעת:
היה מצוין! לקחתי 4 הצעות מחיר, הוא היה הכי זול לדעתי וגם הגיע בזמן, עשה את העבודה, היה מאוד נחמד והכל עובד מעולה עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר ר , תל אביב.
אשרור: 15/05/2022
משוב: 15/03/2022
תיאור השירות:
תיקון חלון אטום והחלפת גלגלים לחלון הזזה.
חוות דעת:
הוא הגיע לפני לראות את החלונות, היה מקצועי, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה ק. תל אביב.
אשרור: 01/03/2022
משוב: 30/12/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון דריי קיפ שנתקע בגלל תקלה במעביר מנוע.
חוות דעת:
אמנון עשה עבודה מאוד מקצועית. איש אמין. חסך לנו הוצאה מיותרות. נתן שירות יוצא מן הכלל. מאוד מרוצה וממליצה מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בנימין ליוייב, תל אביב.
משוב: 09/09/2021
תיאור השירות:
ביקור והחלפת גלגלת בתריס שלבים.
חוות דעת:
אמנון נתן לי אחלה שירות, ממש טוב. הכל ממש 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חדווה ישראל, תל אביב.
משוב: 10/02/2021
תיאור השירות:
תיקון שלבי תריס רופפים, החלפת שלבים שבורים, תיקון מנוף לתריס וזכוכית של מקלחון.
חוות דעת:
הכי טוב שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1073 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.