פניתי אליו בגלל ידית חלון ממ"ד שלא פעל.
כשהוא בדק בצורה לא צפויה התברר שאין פגם בידית. למעשה לא היה צריך לבצע דבר.
שימן במקצת את המנגנון.
ולקח סכום בגין הקריאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה פרידמן, הרצליה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, עשה עבודה טובה וסידר מה שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איתי ה. הרצליה.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס וגלילת תריסים.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק ב. הרצליה.
אשרור: 12/06/2018
משוב: 09/04/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ידני ישן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה קריבי, הרצליה.
אשרור: 05/12/2017
משוב: 05/09/2017
חוות דעת:
היה מעולה, אין לי מילה רעה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון ח. הרצליה.
משוב: 26/09/2016
תיאור השירות:
תיקון ויטרינה בסלון.
חוות דעת:
היה מצוין! תיקן את התריסים לשביעות רצוני ובאופן מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי רחביה, פתח תקווה.
אשרור: 06/07/2016
משוב: 20/03/2016
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ורצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
העבודה הייתה אצל דיירים שלי, נראה שהוא עשה עבודה טובה, היה נעים, נחמד והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מיכל מזרחי, רמת השרון.
אשרור: 03/05/2016
משוב: 09/02/2016
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס גלילה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יוסי גוטמר, הרצליה.
אשרור: 19/01/2016
משוב: 20/11/2015
תיאור השירות:
תיקון של תריס שלבים גדול.
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון מ. הרצליה.
אשרור: 10/11/2015
משוב: 10/09/2015
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים ותיקון ידית פתיחת תריס.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב. הוא עבד נקי ובמקצועיות והגיע בהתראה קצרה. כמו כן, הוא היה הכי זול מתוך מי שצלצלתי אליהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1060 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.