המזגן הותקן לפני 3 חודשים בשיחה אותו הסברתי לו שהמזגן לא מחמם. תוך כדי הוא שאל אם יש לי חוש טכני וכשאמרתי שכן הוא עזר לי לתקן את החיווט והיה איתי שעתיים בטלפון. רציתי לשלם לו והוא לא היה מוכן לקבל. הוא פשוט אמר לי לפתוח את היחידה הפנימית והיחידה החיצונית, והסביר לי איך לתקן. הוא היה פשוט מדהים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שיר באר גמבו, רמת השרון.
משוב: 19/11/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז וניקוי מזגן.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, היה נחמד, מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדולפו רויטמן, הרצליה.
אשרור: 03/07/2020
משוב: 04/05/2020
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ט. הרצליה.
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ובדיקת תקינות של מזגנים נוספים.
חוות דעת:
היה זמין, נתן שירות שנראה טוב ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי לב, הרצליה.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
העבודה הייתה מצוינת וזריזה, אחלה אנשים. באמת היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3757 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות גז חדשr32
אודות
רפאל התחיל את דרכו בחיים כתקליטן! להיות DJ זה אומר לעבוד כל לילה עד 2 בלילה. לכן, למרות האהבה של רפי למוזיקה, כשרחל (אשתו) אמרה לו "או אני או המוזיקה" אז הוא החליט. נחשו מה. היום, רחל נכנסה לעזור לו בעסק והיא עושה הרבה עבודה, מאחורי הקלעים.
רפאל התחיל את הקריירה המקצועית שלו עוד במהלך השרות הצבאי - כטכנאי מנועים של מטוסי קרב. רוב הטכנאים מתלהבים מהמטוסים, רפי, לעומת זאת, אהב את המגוון של כלי העבודה. "שבאים לתקן מטוס יש מאות כלי עבודה שונים, שצריך להכיר אותם וזה כיף ומאתגר", הוא אומר.
לענף מיזוג האוויר רפאל הגיע בשנת 1995. בדרך הוא עוד הספיק להיות חשמלאי מוסמך ועבד כחשמלאי במשך שנתיים. אז אם במקרה אתם צריכים גם שקע למזגן - הוא יודע לעשות את זה. מודעת דרושים בעיתון על עבודה בחברה למיזוג אוויר הביאה אותו לתחום. כך, הוא התחיל כעוזר בהתקנת מזגנים ורק אחרי שנים רבות הוא פתח את העסק שלו.
חוץ ממיזוג אוויר רפי מאוד אוהב לשחק כדור-סל. המטר וכמעט תשעים שלו ידועים במגרש השכונתי. כל שבוע, יחד עם הבן הקטן (קטן קטן אבל גבוה כמעט כמו אבא...) תמצאו אותם משחקים במגרש עם החבר'ה.
:: תיקון מזגנים
:: התקנת מזגנים עיליים
:: עבודות מורכבות של מיזוג-מרכזי
:: שרותי תחזוקה למיזוג אוויר למוסדות
:: ייעוץ להתאמת גודל המזגן
:: שימוש בחלקים מקוריים בלבד
:: אחריות על כל עבודה :: רפאל לא עוסק בתיקון מזגני חלון, מזגנים של חברת טורנדו או מזגנים ניידים
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.