הוא היה בסדר, עשה את העבודה. אין לי יותר מידי תלונות חוץ מזה שהמחיר היה יקר בעיניי ביחס לזמן שהעבודה דרשה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
גבי מנגדי, ראש העין.
משוב: 19/01/2021
תיאור השירות:
התקנת מוט דוד, שלושה ראשי אינטרפוץ , ידיות וראש גשם בהתנדבות עבור קשיש חולה.
חוות דעת:
יצרתי איתו קשר כדי לתקן מספר דברים במקלחת אצל
קשיש מאוד חולה שחי רק מקצבת ביטוח לאומי.
שחר היה אדיב ומקסים! הגיע לדירה בדק מה צריך והלך לקנות את החומרים. ולאחר מכן ביצע את העבודה בצורה מקצועית ויסודית.
כיף לפגוש אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
311 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת העמותה למען הקשיש.
איתמר גפני, רמת גן.
אשרור: 15/06/2025
משוב: 15/04/2025
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ג. חולון.
משוב: 15/06/2025
תיאור השירות:
בדיקת חשד לסתימה בביוב
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית גדול, ירושלים.
משוב: 12/06/2025
תיאור השירות:
הידוק צינור מתחת לכיור במטבח והחלפת גומייה בעקבות דליפה.
חוות דעת:
שחר היה על הכיפאק, הגיע מתי שאמר שיגיע והיה פייר. הוא בא פעם אחת תיקן אבל לא היה בטוח אם צריך להחליף גומייה ואחרי שהוא הלך עדיין הייתה דליפה. דיברתי איתו, והוא חזר באותו היום ותיקן. בסופו של דבר אני מרוצה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתי רסון, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2025
חוות דעת:
היה מצוין! היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה א. תל אביב.
משוב: 08/06/2025
תיאור השירות:
התקנת מושבי אסלה וחידוש רובה במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב מידן, תל אביב.
משוב: 08/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין! אמר שיגיע עד שעתיים והגיע תוך שעה. זיהה את הבעיה בדקה ופתח את הסתימה תוך מספר דקות. לאחר מכן ביקש סמרטוט כדי להשאיר הכל נקי ומסודר. הוא היה סופר מקצועי, אדם נחמד מאוד, מהיר ואכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רות גלאי, ירושלים.
אשרור: 08/06/2025
משוב: 25/12/2024
תיאור השירות:
איתור נזילה מהגג.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים. הוא היה בסדר גמור, הוא בא בזמן והיה נחמד. לא ידענו בדיוק איזה בעל מקצוע מתאים למצב שלנו, אז קראנו לו ודברים שהוא לא ידע הוא אמר לנו שהוא לא יודע והמליץ לנו מה לעשות. הוא ממש השקיע, גם בזמן וגם בלעלות לגג ולראות בדיוק מה הבעיה שם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק וינברג, פתח תקווה.
משוב: 06/06/2025
תיאור השירות:
איתור נזילה בניאגרה סמויה ואיטום רובה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצוען והוא בא מהר. אחרי שמצאנו את הבעיה והביטוח בא לסדר שחר עוד היה איתי בקשר וייעץ איך להתקדם. אחלה של שירות. תודה שחר.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.