קובי ישר, אמין, אדיב ודאג להגיע הכי מהר שיכל והכי חשוב עשה עבודה מקצועית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן כפיר, בני ברק.
אשרור: 09/06/2023
משוב: 10/03/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא בא זריז, עבד מהר ולקח סכום הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר י. גבעתיים.
משוב: 16/04/2023
תיאור השירות:
החלפת קולטים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדריי ארבוזוב, רמת גן.
אשרור: 19/01/2023
משוב: 20/11/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד.
חוות דעת:
קובי היה אחלה, בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין רובין, בני ברק.
משוב: 30/12/2021
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד זילברמן, חיפה.
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
תיקון מתג חשמל שמוביל מתח לדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נמרוד אולגן, חיפה.
משוב: 17/11/2024
תיאור השירות:
החלפת קולטי שמש.
חוות דעת:
הוא פיקס והכל היה 10! בעיניי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלן ג. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 27/10/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אמין מקצועי. הבחור פתר במקצועיות. אפנה שוב אליו בקלקול הבא.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איתי שחורי, חיפה.
משוב: 07/10/2024
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש כרומגן בנפח 150 ליטר, פינוי דוד ישן והחלפת צינורות.
חוות דעת:
הגיעו שני מתקינים שהוא שלח שהיו מאוד יסודיים ומצוינים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 755 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
*על כל עבודה קיימת מסגרת אחריות פרט לסתימות.
שאלות ותשובות עם קובי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.