היה מעולה! הוא היה זמין, אבל בסוף התברר שלא היה צריך לתקן כלום, כי חשבו שהתפוצץ הדוד והוא לא.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
טל ק. תל אביב.
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת חוטים שנשרפו בדוד שמש.
חוות דעת:
הגיע יחסית מהר למרות שהקריאה הייתה בשישי בצהריים, טיפל רק במה שצריך, היה אדיב, יעיל ולקח מחיר הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'ינין נעים, תל אביב.
משוב: 27/01/2023
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון ד. תל אביב.
אשרור: 31/10/2022
משוב: 30/08/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מלכה קליין, תל אביב.
אשרור: 19/01/2022
משוב: 07/02/2021
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
העבודה שלו הייתה מצוינת!, מבחינת מחיר זה היה סביר בעיני, אולי לא הכי זול אבל סביר. הוא הגיע בזמן והיה מאוד מדויק, עבד מהר ובצורה יסודית ועשה אפילו קצת מעבר, תיקן כמה דברים נוספים שלא היו קשורים ולא לקח תשלום נוסף והיה באמת בסדר גמור. אני ממליצה עליו!.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמחה נמש, תל אביב.
משוב: 05/09/2021
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש בגודל 120 ליטרים.
חוות דעת:
קובי היה ממש בסדר והחליף לי את הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור זרנצני, תל אביב.
אשרור: 13/06/2021
משוב: 11/04/2021
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הגיע כמו שאמר והיה אמין ומדויק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קורי שני, תל אביב.
אשרור: 15/02/2021
משוב: 16/11/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא בחור ישר ואמין, נעים והיה תענוג לעבוד אתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פיני מזור, תל אביב.
משוב: 17/11/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 755 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.