תיקון קצר ופתיחת ניקוז במכונת כביסה מחברת Philips והחלפת מנורה בתנור אפייה מחברת Aeg.
חוות דעת:
חנן היה מצוין! הוא מקצועי מאוד, מדויק, נחמד הכל היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסנת מאייר, הר גילה.
אשרור: 28/06/2024
משוב: 18/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה חמוד, הוא בדק את המכונה ובסוף לא תיקן כי העלות של התיקון הייתה מאוד גבוהה והמחיר של הביקור לא התקזז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב קטן, תקוע.
משוב: 28/03/2023
תיאור השירות:
תיקון כרטיס למכונת כביסה של חברת Whirlpool.
חוות דעת:
שירות מצוין. בחור מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דרורית זילברברג, קדר.
משוב: 25/10/2022
תיאור השירות:
תיקון תנור משולב של חברת קאזה שכלל החלפת גוף חימום ונורה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מדהים, סופר תקשורתי, השעות שהציע לבוא בהן התאימו לי, הגיע בזמן והוא בן אדם ממש נחמד! פשוט מרענן לקבל כזה שירות עם חיוך מבעל מקצוע:) בהשוואה לטכנאים אחרים שבדקתי הוא נתן לי את ההצעה המשתלמת ביותר לדעתי והוא גם הציע לי המון אופציות לאופן התשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון בורגר נתן, תקוע.
משוב: 13/03/2020
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי אלבז, אפרת.
משוב: 05/12/2017
תיאור השירות:
בדיקה של מייבש כביסה וקניית מייבש חדש מחברת גרין ליין.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי לבית, בדק את התקלה במייבש והמליץ לי לא לתקן כי העלות תהיה גבוהה מידי, אז קניתי ממנו מייבש חדש. הוא היה מעולה, אדיב וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיה כהן, הר גילה.
אשרור: 13/09/2017
משוב: 05/06/2017
תיאור השירות:
החלפת פנל קדמי במייבש כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה מ-ה-מ-ם-! אין לי מילה אחרת לתאר! הוא היה מקום ראשון והוא נשאר מבחינתי מקום ראשון! מצוין! שירות מעולה! זמינות ויצירתיות. המחיר היה נראה לי יקר אבל זה בגלל שהחלק יקר... היה נפלא!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה ב. ירושלים.
אשרור: 10/04/2025
משוב: 09/01/2025
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בתנור אפיה.
חוות דעת:
אדם נעים, חייכן, מקצועי וממש מאה אחוז מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל יניב, רמת רזיאל.
משוב: 03/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במייבש כביסה מחברת איי אי ג'י.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת ב. ירושלים.
אשרור: 03/04/2025
משוב: 02/02/2025
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה, החלפת משאבה ותיקון תנור, החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
מצא שהבעיה במשאבה והחליף. לפני שיצא ביקשתי שיסתכל גם על התנור ומצא שהבעיה בתרמוסטט והחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2420 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.