נח היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן והיה נחמד. המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מארק פינק, לוד.
משוב: 20/08/2021
תיאור השירות:
תיקון תקלה של מים זורמים באסלה ללא הפסקה.
חוות דעת:
הכל היה מצוין הייתי מרוצה ממש! נוח מאוד מקצועי ואדיב. נוח איתר במהירות את התקלה, הסביר מה הוא עושה ותיקן במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב אגניהו, רמלה.
משוב: 02/06/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של הניאגרה כולל החלפת צנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור מבחינת העבודה, עשה מה שצריך והיה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירדנה גו'לי סטמקר, רמלה.
משוב: 26/05/2021
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שבתאי אלון, לוד.
אשרור: 22/12/2020
משוב: 22/10/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין. הייתי מרוצה מהשירות שלו וההגעה המהירה. הוא עשה עבודה נקיה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן מנשרוב, לוד.
משוב: 14/12/2020
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ בנושא טפטוף מצנרת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה! הסביר לי בדיוק מה הייתי צריך לעשות והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן ב. לוד.
אשרור: 12/12/2020
משוב: 12/10/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה והחלפת חלקים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל אלגרנטי, לוד.
משוב: 06/12/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מתחת לבלטות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע אחרי שעה וחצי עבד ותיקן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
רועי דמרי, רמלה.
משוב: 30/11/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור ובאמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, היה נחמד, הסביר הכל, עמד בזמנים שהתחייב, היה בסדר בשירות שנתן והמחיר סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
חן שניידמן, לוד.
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה מיכלי הדחה סמויים חברת GEBERIT
מתקין מורשה לצנרת ואביזרים של חברת GEBERIT
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.