אני לא כל כך מרוצה, נאלצתי להחליף את הסתימה אחרי שבועיים. היחס והאיכות לא היו טובים, לא קיבלתי הסבר על סוג סתימה שהיא מתכוונת לעשות לי. חושבת שהיא הייתה צריכה לעבוד בדרך שונה לגמרי.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
אלי אליאב, חולון.
משוב: 12/03/2024
תיאור השירות:
סתימה זמנית.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
ניסים אלישע, חולון.
משוב: 27/09/2023
תיאור השירות:
עקירת שן בקליניקה.
חוות דעת:
רותי נתנה שירות מצוין! היא הייתה מעט יקרה בעיניי, אבל עשתה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מורן א. חולון.
משוב: 20/10/2022
תיאור השירות:
סתימה.
חוות דעת:
מאוד נחמדה, מאות אכפתית.
המענה בקבלה אצלם לא הכי להיט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ביילין, חולון.
משוב: 09/10/2022
תיאור השירות:
ניקוי אבנית וסתימה לבנה.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר קראוס, בת ים.
משוב: 04/09/2022
תיאור השירות:
ניקוי אבנית וסתימה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! עבודה מקצועית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדיה רשקוביץ, חולון.
משוב: 19/05/2022
תיאור השירות:
ניקוי אבנית אצל שיננית.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. היא אישה מאוד נחמדה ומקצועית ולא המתנתי זמן רב. המחיר מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דניאל בלואוסוב גבאי, בת ים.
משוב: 28/04/2022
תיאור השירות:
טיפול של ניקוי אבנית בשיניים.
חוות דעת:
נתנה יחס הוגן והייתה מאוד נחמדה. הכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 624 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
רות מעידה על המרפאה שלה שהיא מקום שכיף להיות בו. "מאד נעים פה, אנחנו שומרים על היגיינה ברמה גבוהה והצוות פשוט מקסים", היא מספרת.
תחומי התמחות
:: רפואת שיניים לילדים ולמבוגרים.
:: סתימות, טיפולי שורש, כתרים, שתלים, שיקום על גבי שתלים ותותבות.
:: המרפאה בתל אביב נעימה עם כל הציוד הדרוש. שמירה על הגיינה מירבית וצוות נעים וקצועי
ותק בתחום
רות נמצאת בתחום רפואת השיניים החל משנת 1988 ומשמשת כעצמאית החל משנת 1995.במרפאה עובד רופא מומחה לחניכיים ושתלים, ורופא לכרורגיה פה ולסת.
שאלות ותשובות עם ד"ר רותי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.