היה טוב מאד!לא ויתר והמשיך לנסות לפתוח את הסתימה בגלל שלא מצא חלק חלופי, השקיע הרבה זמן בניסיונות לחסוך לי קניית מדיח חדש, אחרי שהצליח התברר שהלוח הראשי תקול, קרוב לוודאי כתוצאה מהניסיונות בדרך. החלטתי שאני מעדיף לקנות מדיח חדש.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רפי גולני, קורנית.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח.
חוות דעת:
היה טוב מאד! ניסה לפתור בעיה טכנית במדיח שניגרמה על ידי טכנאי אחר. לאחר בדיקה ארוכה ומעמיקה הציע פתרון אך נוכח העלות הגענו למסקנה שעדיף לקנות מדיח חדש מאשר לתקן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
טליה א. חיפה.
משוב: 15/05/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה במדיח כלים מחברת BOSCH.
חוות דעת:
ניסים היה אחלה, מאוד זמין, בדק בצורה יסודית ובסופו של דבר לא אותרה נזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילה שקד, קרית טבעון.
אשרור: 29/01/2023
משוב: 29/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
עמרם בר יעקב, קרית טבעון.
אשרור: 11/08/2022
משוב: 10/01/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של סימנס בעקבות תקלה E05.
חוות דעת:
מרוצה מאוד, שעתיים לאחר פנייתי בשל מדיח כלים סימנס תקול, כבר התייצב לתיקון. הודיע מראש מה המחיר וכך אומנם היה. לאחר שעזב המדיח עובד כרגיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דניאל ב. חיפה.
אשרור: 16/07/2022
משוב: 24/01/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על מדיח כלים שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
ניסים נתן לי הוראות בטלפון לבדיקות במדיח והסביר לי איך לחזק את הצינור כך שהבעיה נפתרה מרחוק. הוא פשוט איש אחלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
לודמילה סלובודיאנסקי, קרית ביאליק.
אשרור: 17/05/2022
משוב: 18/03/2022
תיאור השירות:
תיקון סתימה במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
ניסים היה מצוין אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד רביבו, חיפה.
אשרור: 01/05/2022
משוב: 01/03/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים סימנס שכלל החלפת סנסור כניסת מים חשמלי.
חוות דעת:
וואו, לא קוראים לו איציק, קוראים לו הצדיק(: חווית השירות הייתה נדירה, פשוט אין לי מספיק מילים כדי לתאר את אורח הרוח, הסבלנות והשירות. עוד לפני שהוא הגיע הוא היה איתי בטלפון 20 דקות וניסה להסביר לי ולחסוך את ההגעה, בסוף בא למחרת בשישי מהרגע להרגע. הוא היה הגון, הוגן, ישר וסבלני, אם היה יותר מ 10 זה מה שהייתי נותן לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן בורוכוביץ, חיפה.
אשרור: 29/04/2022
משוב: 28/02/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום תקול במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הציע חלופות בטלפון, הגיע בזמן, תיקן במקצועיות ובמהירות ווידא שהכל תקין לפני שהלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 478 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.