היא הייתה עשר, השירות היה בסדר גמור, עמדה בזמנים והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי אלקרייף, ראשון לציון.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
שרותי עריכת דין בעניין רכישת דירה.
חוות דעת:
היא בסדר גמור, אני מרוצה ממנה ומעבודתה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס בראל, ראשון לציון.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ וליווי בנוגע לקניה ומכירת דירה.
חוות דעת:
דליה בסדר גמור, הייתה מקצועית מאד, אדיבה, נחמדה, אני עובד איתה הרבה, ומרוצה ממנה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אלכס פאינס, ראשון לציון.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
ליווי בתהליך של רכישה ומכירת דירות.
חוות דעת:
השירות היה מקצועי וטוב, ביצעתי אצלה מספר עבודות במשך שנים, לא מתכוון להחליף אותה . היא מגיעה בזמן , מסודרת ואחראית .
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
פאינה וייזלמן, ראשון לציון.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ וליווי בנוגע לקניית דירה.
חוות דעת:
דליה ממש מצוינת, נעזרתי בה כמה פעמים והיא עשתה עבודה מעולה, הייתה אדיבה, נחמדה, רצינית ומאד אחראית, הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה ואני ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי רבינוביץ, ראשון לציון.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
כתיבת חוזה עבור קניית דירה.
חוות דעת:
היא היתה בסדר גמור, עשתה הכל באמת כמו שצריך, הייתה זמינה, מקצועית ונלחמה בשבילנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
מרינה סנקביץ, ראשון לציון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
טיפול בצו ירושה לאחר פטירת ההורים ורישום הדירה מהירושה בטאבו.
חוות דעת:
אני ממליצה עליה בחום ואני מרוצה מהשירות שלה והזמינות. היא מאוד מקצועית, עניינית ואחראית, אם אני שוכחת משהו היא מתקשרת להזכיר לי, היא מטפלת בהכל עד הסוף ולא מזניחה כלום, אם אצטרך אפנה אליה שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לואיז ששון, ראשון לציון.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
טיפול מול הוצאה לפועל בנושא כספים.
חוות דעת:
דליה הייתה מאד אדיבה, אמפתית, נעימה, יסודית, מדויקת ומאד בקיאה בתחום, היא עמדה בזמנים ועשתה עבודה מעולה, אני מאד מעריכה אותה והייתי ממליצה עליה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף ב. ראשון לציון.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
ליווי משפטי בעסקאות נדל"ן.
חוות דעת:
היא נחמדה, מקצועית, נותנת מענה מהיר ויש לה מחיר אטרקטיבי. אני עובד איתה כבר מעל עשר שנים ואני מרוצה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
מיכאל רבין, ראשון לציון.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
יעוץ משפטי לחברה בע"מ.
חוות דעת:
הכל מצוין. היא זמינה, נותנת שירות טוב, מקצועית בתחום שהיא עוסקת בו ואני עובד איתה כבר יותר מעשרים שנה, היא עושה את העבודה שלה בצורה טובה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשעורך דין מקרקעין רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עורך דין מקרקעין. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
עורכת הדין דליה ותיקה מאוד בתחום עריכת הדין ואוהבת את המקצוע בעיקר בשל אתגרים שאותם הוא מעמיד בפני העוסקים בו. למשל בתחום הליטיגציה שבו היא עוסקת הרבה במישור האזרחי, ובכל הקשור בתביעות העוסקות בהפרת הסכמים למיניהם, וכן בשל אתגרים בתחום עסקי ובתחום מקרקעין.
את שעות הפנאי שלה היא מקדישה בין השאר לעזרה וטיפול בחיות רחוב, בעיקר חתולי רחוב.
דליה היא עורכת דין מקרקעין ונוטריון, על כך מספרת: "קיבלתי את רישיוני כעורכת דין באוניברסיטת תל אביב בשנת 1985, ומאז אני עוסקת בתחום המקרקעין. היום אני מייצגת חברות בנייה וגם לקוחות פרטיים בתחום התחדשות עירונית. אני מייצגת לקוחות בבתי משפט בכל הקשור בהפרות חוזים ובתחום מסחרי. המוטו שלי הוא איכות השירות ללקוחותיי".
תחומי התמחות
:: מקרקעין
:: שירותי נוטריון
:: ליטיגציה - ייצוג לקוחות בבתי משפט
ותק בתחום
משנת 1986 כעורכת דין, משנת 2021 כנוטריון.
שאלות ותשובות עם עו"ד דליה
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.