תיקון תריס חשמלי עקום וחיבור חלק ממנו חזרה בקלות ובמהירות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה על הכיפאק! פשוט וואו איש אחד בשעה וחצי ביצע הכל במהירות יעילות ומקצועיות אינסופית מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא ה. הרצליה.
אשרור: 20/04/2025
משוב: 17/02/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס, החלפת קונקטור וחיבור שלבים.
חוות דעת:
היה מקסים, רן מקצועי מאוד ואיש נעים שכיף לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל א. הרצליה.
משוב: 16/04/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! רן מאוד אמין המקצועי. היה זמין ועמד במחיר שביקש בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מגי א. קרית אונו.
משוב: 09/04/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
דייקן, מקצועי, אדיב, מהימן והגון. יישר כח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרי ק. הרצליה.
משוב: 07/04/2025
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רבקה פרץ, רמת גן.
משוב: 03/04/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דן פ. תל אביב.
משוב: 31/03/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
רן אדיב ושירותי. שקוף בפרטים ובמחיר ועשה עבודה מצויינת. אני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן י. פתח תקווה.
משוב: 31/03/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ב. רמת גן.
אשרור: 17/03/2025
משוב: 15/01/2025
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי שלא התרומם.
חוות דעת:
בעל מקצוע אנושי, מקצועי ואמין - היה פשוט נפלא! חשבנו שזה מנוע וקיבלנו הצעת מחיר. כשרן הגיע הוא זיהה והמליץ לתקן מסב + רצועות והתיקון הסתיים בשליש מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2684 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
שאלות ותשובות עם רן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.