דיברתי איתו בבוקר והוא הגיע אחר הצהריים, זיהה את התקלה והיה עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניקו קירי, חיפה.
משוב: 19/11/2024
תיאור השירות:
החלפה של מאיץ חימום.
חוות דעת:
בני היה מצויין. הגיע בזמן שנקבע, אבחן את התקלה במהירות וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Yakov Shokrun, חיפה.
משוב: 17/11/2024
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש . התקין את של חברת כרומגן.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בתיה סחיווסחורדר, נשר.
משוב: 03/11/2024
תיאור השירות:
תיקון, אספקה והחלפת חלק בדוד חשמלי ישן.
חוות דעת:
הוא הגיע ביום כיפור, היה סבבה, הם ניקו אחריהם והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליה א. חיפה.
משוב: 03/11/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 120 ליטר וקולט חדש מבית כרומגן, כולל פינוי דוד וקולט ישנים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מעולה, שירותי ומקצועי. גם לאחר לחץ מים נמוך בדירה, היה בעל נכונות לסייע למרות שהבעיה נפתרה לבד.
עבודה ברמה גבוהה ללא קיצורי דרך, כולל נתינת אחריות יצרן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק נתנאל, חיפה.
משוב: 31/10/2024
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש מחברת כרומגן בנפח 150 ליטר.
חוות דעת:
היה נעים, היה טוב ולעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ספיר לב ארי, חיפה.
משוב: 28/10/2024
תיאור השירות:
ניקוי דוד חשמל גדול מחברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא מצוין, הגון, הוגן ונותן יחס מקסים. הוא הבטיח שיגיע והוא הגיע, באמת כל הכבוד לו. הוא היה אצלי 3 שעות ולקח מחיר הוגן בעיניי ביחס לזמן, הוא מותק של בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל הלברשטיין, חיפה.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
אחרי הכל, הייתי מרוצה.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
שי ו. חיפה.
משוב: 01/10/2024
תיאור השירות:
התקנת דוד מחברת כרומגן בנפח 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מצוין! עבד במהירות ונתן שירות מעולה. הוא בן אדם עם יחסי אנוש מצוינים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם בני-קליין
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.