הוא היה שירותי, נעים וחביב. בינתיים נראה שעשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אייל א. אורנית.
משוב: 12/03/2023
תיאור השירות:
בדיקת דליפת גז במקרר.
חוות דעת:
הוא נחמד ומקצועי. אבל הוא בדק שתי דקות את המקרר והביא כמה אופציות של תיקון אבל אף אחת מהאופציות לא הייתה טובה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
תגובת העסק:
צר לי שזו תחושתו של הלקוח, הצעתי מספר פתרונות אך הוא בחר לקנות מקרר חדש.
7
כללי
נסיאל טנג'י, ראש העין.
אשרור: 12/03/2023
משוב: 11/12/2022
תיאור השירות:
בדיקת מקרר lg.
חוות דעת:
לאחר בדיקה מקיפה המקרר לא היה משתלם לתקן. בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
מיכאל סטולר, ראש העין.
משוב: 09/03/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר מחברת SHARP.
חוות דעת:
הוא הגיע מהרגע להרגע, עשה עבודה טובה ואיכותית. אני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי בן לולו, ראש העין.
משוב: 01/01/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אבי הגיע לתקן מקרר, היה מאוד מקצועי ואמין וגם אדם חביב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בתאל לוגסי, ראש העין.
אשרור: 22/12/2022
משוב: 22/09/2022
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה מעל ומעבר אדם ישר, הגון, נעים ומאוד אכפתי. אדם עם לב ענק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גרי גרשונוביץ, ראש העין.
אשרור: 07/11/2022
משוב: 08/08/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר פיילוט.
חוות דעת:
אבי הגיע בדיוק בזמן שקבענו בדק את המקרר הציע לי מספר פתרונות בסופו של דבר בחרנו ביחד פתרון לתקלה. אבי תיקן את המקרר בצורה מקצועית. אדם ישר, אדיב ומאד מקצועי בתחומו כן ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1315 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אברהם
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.