הוא אדם מקסים, הגיע אחרי טכנאי שלא הצליח לפתור את הבעיה והוא תיקן את הבעיה בזריזות ולקח תשלום רק על ביקור. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורטל מוצאי, קרית אונו.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפה ממדחס של מזגן מיני מרכזי תדיראן.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע לפני מתי שאמר ונתן שירות מצוין, עשה עבודה ששניים לפניו לא היו מוכנים לעשות והיינו מרוצים, קצת יקר אבל עשה עבודה טובה וזה מה שחשוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי הרצג, גני תקווה.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין והשקיע הרבה שעות בעבודה. מאד נחמד והסביר לאורך כל הדרך את העלויות והעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא אהרון, גני תקווה.
משוב: 12/07/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן 1 כס, ניקוי פילטרים ותיקון סנסור.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס מרלינסקי, גני תקווה.
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מחברת נורמנדה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה שאולי, קרית אונו.
אשרור: 09/09/2014
משוב: 06/07/2014
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן 1 כ"ס של אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הוא עשה עבודה טובה מאוד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל פכט, קרית אונו.
משוב: 27/07/2014
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
בסך הכל השירות היה מצוין. הוא הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי והכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
יוסי רוזן, גני תקווה.
אשרור: 25/03/2014
משוב: 01/01/2014
תיאור השירות:
טיפול במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע כשקבענו ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אלעד כהן, קרית אונו.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 24/09/2012
תיאור השירות:
בדיקה יסודית של מזגן מאוד ישן.
חוות דעת:
המזגן לא עבד היטב והוא הגיע לבדיקה מאוד יסודית שלו. הוא עשה בדיקה מאוד יסודית ומקיפה וגילה שהכרטיס של המזגן התקלקל. הוא המליץ לי להחליף את המזגן כיוון שלא שווה לתקן אותו. הוא הגיע הזמן והיה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 613 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.