היה פנטסטי! יעוץ לגבי מיקום המנוע מזגן לא מקרר, אבי מאד מקצועי, איש שיחה מדהים. שרות טוב ,מחיר טוב. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קגן יצחק, מכבים-רעות.
אשרור: 27/09/2024
משוב: 30/06/2024
תיאור השירות:
סידור שלט של המזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יומי דנון, נילי.
אשרור: 23/08/2024
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת חלק במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה בסדר. המזגן ישן אז הוא אמר לי שאי אפשר לתת אחריות על הטיפול, אבל בינתיים המזגן תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
רונן לגו, כפר האורנים.
משוב: 29/07/2024
תיאור השירות:
מילוי גז בשלושה מזגנים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
בנימין לוזון, מודיעין.
אשרור: 03/07/2024
משוב: 03/09/2023
תיאור השירות:
החלפת כבל של מדחס וכבל של מאוורר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
שלומי בן שבת, מודיעין.
משוב: 01/07/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
רק שבחים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת נ. מודיעין.
אשרור: 30/06/2024
משוב: 27/08/2023
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת חלק במנוע במזגן מרכזי 3.5 כוח סוס מחברת תדיראן.
חוות דעת:
אבי מצוין, הוא העניק יחס טוב, עבד בצורה מקצועית ולדעתי המחיר שגבה היה סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה סודרי, מודיעין.
אשרור: 17/06/2024
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת דמפרים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, הוא ממש נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהל יוסף, מודיעין.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חננאל גיאת, מודיעין.
אשרור: 31/05/2024
משוב: 11/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדיארן שהקפיץ את החשמל כאשר נכנס לעבודה, כולל החלפת 2 קבלים, הוספת בוסטר והחלפת קונטקטור.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 612 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.