הוא מאוד נחמד והוא בחור ממש טוב. בהתחלה, הוא רצה לתת לי מחיר מעט יותר גבוה, כי הוא חשב שהמזגן שלי גדול יותר. כשהוא ראה את הגודל של המזגן, הוא לקח פחות. באופן כללי, אני מעדיף לא לדרג את המחיר כי אני לא מבין בזה ובעל הדירה שלי טיפל בזה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עומר וקסלר, חיפה.
אשרור: 02/09/2024
משוב: 04/07/2024
תיאור השירות:
החלפת קבל במנוע של מזגן.
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות! עמית מדהים! עשר מתוך עשר! הגיע תוך 20 דקות, איתר את הבעיה תוך עשר דקות ופתר אותה. לקח מחיר הוגן.
היה אדיב ושירותי מאוד. הסביר על כל דבר. הוא גם הסביר לנו איך לנקות את הפילטרים של המזגן (מזגן ישן), ובדק את 2 המזגנים הנוספים בבית ללא עלות נוספת. פשוט אלוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולגה שיפמן, חיפה.
אשרור: 02/09/2024
משוב: 04/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן וחציבה בקיר.
חוות דעת:
הוא לא מתחייב, הייתי צריכה לרדוף אחריו. אמר שצריך לבוא איש מקצוע בשביל לתקן את החציבה בקירות שהוא עשה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
8
יחס
7
7
כללי
טניה פורט ט. חיפה.
משוב: 20/08/2024
תיאור השירות:
תיקון מיסב במזגן שהרעיש.
חוות דעת:
שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ע. חיפה.
אשרור: 19/08/2024
משוב: 20/06/2024
תיאור השירות:
תיקון צינורות קרועים של מזגן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מאוד נעים. הוא החליף לי צינורות שנקרעו על ידי עכברים במזגן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרסל מחלוף, חיפה.
משוב: 14/08/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי תוצרת תדיראן בעוצמה 3.5 כוח סוס כולל פירוק מזגן והלחמת צנרת.
חוות דעת:
עמית היה ממש בסדר, הוא מקסים ונחמד, ונתן מחיר טוב כשדיברנו בטלפון. כשהוא בא להתקנה הוא פירק מזגן ולא פינה אותו, ולמרות שהוא אמר שככה זה יהיה מראש אני לא מאוד אהבתי את זה. הוא גם רצה להתאים למזגן החדש את הצנרת שכבר הייתה מוכנה מהמזגן הקודם, אז הייתה תוספת עלות שהייתה קצת גבוהה בעיניי, אז זה לא היה כל כך נעים. העבודה לקחה המון זמן ולא אהבתי את ההפתעות, אבל מעבר לזה הוא היה בסדר גמור.
הוא היה מאוד מחויב לעבודה, זמין, הגיע כמה פעמים בשביל לנסות לתקן, היה קרוב לפתרון אבל לא הצליח בסופו של דבר לתקן והזמנתי בעל מקצוע אחר.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
דינה דודסון, חיפה.
אשרור: 03/08/2024
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
ניקוי ופתיחת סתימה במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב, אמנם ראיתי אחר כך שיש קצת יותר זולים אבל חשוב גם היחס. הוא בחור מקסים, בא בזמן ומיד קיבלנו מענה. הרגשתי כמה שהוא מקצועי, אמין, נחמד, מדבר יפה והבנתי שיש לי עסק עם בן אדם טוב ומקצועי. אני ממליצה מאוד על עמית והוא עשה עבודה ממש טובה.
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי ומפיץ מורשה - טורנדו
מתקין מורשה - מזגן מיציבושי
אודות
עמית, בעל עסק בתחום מיזוג האוויר, מספר: "מה שאני אוהב במקצוע שלי זה לראות את הפנים של הלקוחות בתום העבודה, איך שהם מרוצים שפתרתי להם את התקלה או שיחידת המיזוג החדשה עובדת ואת התגובה שלהם לאחר ניקוי מערכת המיזוג - הלקוחות בשוק מהשינוי לפני ואחרי! איך אפשר לא לרצות להמשיך את זה שוב ושוב! אני התמכרתי לתחושה ולסיפוק שמתגלה כל פעם מחדש."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.