מוקד מידרג: 1-700-707-233
בועז בו, הרצליה.
משוב: 22/04/2025

תיאור השירות:
החלפת מנגנון ולחצן בניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
לא ירדו מים מהניאגרה כמו שצריך. הזמנתי את אסף שהגיע למחרת והראה לי שהבעיה במנגנון כי הוא גמור. הוא אפילו הראה לי אותו ואמר שההחלפה שלו תפתור את הבעיה, והחליף לי מנגנון חדש. אחרי שבועיים המים שוב לא ירדו טוב, קראתי לו שוב והוא עכשיו אמר שגם הלחצן לא עובד טוב. שילמתי לו עוד כסף להחלפת לחצן. עברו עוד 3 שבועות ועכשיו המים לא מפסיקים לרדת אחרי לחיצה. מה עכשיו אמר? שיש בעיה של אבנית במים ואני צריך לשים פילטר על שעון המים. איך זה הגיוני שיש לי 4 שירותים ורק להם יש בעיה של אבנית שגורמת לשירותים לא לעבוד. בסופו של דבר שילמתי למנגנון ולחצן לשירותים שלא פתרו את הבעיה בכלל, הוא לא הסכים אפילו לפצות אותי וסיים בזה שאמר לי ללכת למצוא מישהו שיתקין לי פילטר בצינור מים. הרגשתי אכזבה מאיש מקצוע כמו שמעולם לא היה לי. שכל אחד יעשה את החושבים שלו.
דירוגים:
כללי
1
איכות
1
מחיר
1
זמנים
4
יחס
5

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק