המקרר היה מקצר. לאחר אבחון התקלה, שוקי הבין שהחלק שמקצר הוא מוט מחיצה בין הדלתות. שוקי טען שעלות החלק מאוד גבוהה והמליץ לבטל אותו. פעלתי לפי המלצתו. בהמשך, ששוחחתי עם החברה, התברר שעלות החלק מאוד זולה, החברה הגיעה והחליפה את החלק. חבל שהייתי צריך לבטל אותו מלכתחילה, זה גרם לחוסר נוחות אמיתי עד שהחברה ביצעה את העבודה עם טכנאי מטעמה. לצערי, בדיעבד אני מבין שנתן לי מידע שגוי מן היסוד וגרם לי לבצע פעולות מיותרות. שילמתי עלות ביקור שלו כאשר בעצם במקום במסגרת הביקור להחליף חלק פגום. ההגעה מטעם החברה הייתה בעלות ביקור נוספת שיכלה להיחסך. חבל.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
צר לי על תחושת הלקוח.הגעתי ללקוח ביום שישי, יום עמוס ולחוץ, ניסיתי להוזיל את העלויות של השירות בעבור הלקוח, לא היה ביכולתי להתקשר לחברת המקררים לבדיקה עקב היום והשעה. מסתבר שחברת המקררים לקחה פחות מששיערתי. אני משתדל לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלי.