אדם אדיב , נעים מדייק בזמנים , גילה נדיבות רבה בהתקנה שהיתה מעבר למה שחשבתי שתכלול - ללא עלות נוספת. מקצועי מאד, נותן הסבר על הבעיה ופתרונות. מחיר הוגן ומאד אמין. ממליצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן יערי, רמת גן.
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
איטום מקלחון.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צור גרינברג, גבעתיים.
אשרור: 26/03/2025
משוב: 24/11/2024
תיאור השירות:
תיקון ריצוף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
משה בן צבי, בני ברק.
משוב: 18/03/2025
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד מ. רמת גן.
אשרור: 03/03/2025
משוב: 01/12/2024
תיאור השירות:
תיקון דלת ותליית ברז.
חוות דעת:
היה יוצא מהכלל. אורן היה תקשורתי ושקוף מבחינת היקף העבודה ומחיר עוד לפני שבא, הגיע מוקדם כמו שהבטיח, תיקן את הדלת התקולה ועזר עם תליית ברז (בלי שהכנתי אותו לכך מראש) ועל הדרך גם נתן ייעוץ לגבי נזילה שבעקבותיו החלטנו להביא אותו שנית גם כאינסטלטור. one man show ממש.
אורן גם התחייב גם לאחריות והוא עושה רושם אמין אז אני אופטימי גם אם יהיו בעיות בעתיד.
בנוסף, היה גם איש שיחה וכיף גדול שהוא בא.
מאחל לו המון הצלחה ופרנסה בשפע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טום ק. גבעתיים.
משוב: 20/02/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז, שקע חשמל, מכסה פתח ניקוז ברצפת האמבטיה, חיבור דייסון לקיר והדבקות של עצים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גילה דודאי, גבעתיים.
אשרור: 19/02/2025
משוב: 20/11/2024
תיאור השירות:
החלפת צירים שנשברו בארון מטבח ותיקון שקע חשמל.
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי כהן, רמת גן.
משוב: 18/02/2025
תיאור השירות:
תיקון דלת נפתחת בארון קיר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא אחלה ויכול להיות שאני אקרא לו שוב בעתיד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איילת פינטו, רמת גן.
משוב: 18/02/2025
תיאור השירות:
תליית שלוש תמונות על קיר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הבאנו אותו כדי שיתלה את הכל ישר ובמרווחים שווים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 614 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת השתלמות להתקנת צנרת SP
אודות
אורן הוא בעל עסק בתחום השיפוצים שעוסק בתחום משנת 1998. הוא מספר על עצמו: "אני עוסק בשיפוצים ובעל תעודה להתקנת צנרת SP. בנוסף, אני מבצע עבודות הריסה, בניה, עבודות גבס, צבע, אינסטלציה, ריצוף, וכל התיקונים האפשריים בבית". אורן מוסיף: "אני שם דגש על עמידה בזמנים, אמינות ואיכות"!
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה (בעל תעודה)
:: איטום ורובה במקלחות
:: שיפוצים כללים ושינוי פנים הבית
:: עבודות צבע
:: פרקטים
:: תשתיות ריצוף וקרמיקה
:: חידוש מטבחים
:: מתמחה בכל הקשור לבית
ותק בתחום
בתחום משנת 1998.
האחריות כוללת
:: אחריות על כל שיפוץ שנה.
:: שנתיים אחריות על אינסטלציה וביוב.
:: אחריות על כל תיקון חודש מיום ביצועו (תלוי בסוג התיקון)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.