הוא היה מעולה גם מבחינת השירות, האדיבות, האמינות והמחיר לדעתי. הוא יצא צדיק כמו שאומרים והוא הגיע כמה דקות אחרי שדיברתי איתו. המכונת כביסה בסוף לא הייתה צריכה תיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוז אבוקן, ראש העין.
משוב: 22/12/2023
תיאור השירות:
תיקון צינור סתום במכונת כביסה מחברת בוש.
חוות דעת:
ניסים היה ממש אחלה, הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, גבה מחיר טוב בעיניי והוא אדם מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה צ. ראש העין.
משוב: 12/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מהמם! הוא ישר זיהה אצת הבעיה ותיקתק את זה. הוא היה הכי שירותי ומדהים שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור פ. ראש העין.
משוב: 23/10/2023
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה מחברת קריסטל.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור. בגדול הוא לא פתר את הבעיה, שילמנו רק על הביקור. מבחינתי זה לא היה מאוד מקצועי כי הוא אמר משהו אחד ואחרי כן אמר שזה לא מה שחשב והבעיה בגלל הכרטיס.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי שרצר, אורנית.
משוב: 12/09/2023
תיאור השירות:
הסרת חפץ זר מתוך משאבת מים של מכונת כביסה מחברת סמסונג.
חוות דעת:
השירות היה ממש מצוין! הא היה אדיב, מקצועי ולקח סכום סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל לביא, ראש העין.
משוב: 15/02/2023
חוות דעת:
היה מצוין ביותר! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילך חזן ואן דוין, ראש העין.
משוב: 22/12/2022
תיאור השירות:
תיקון תקלה שכלל החלפת חלק במייבש כביסה.
חוות דעת:
ניסים איש מאוד נחמד. מההתחלה הוא עשה רושם שאפשר לסמוך עליו, עמד בזמנים ועד עכשיו אני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק יעקבי, ראש העין.
משוב: 15/12/2022
תיאור השירות:
החלפת בולמים במכונת כביסה Beko.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, ניסים נתן מענה מהיר, אדיב ומקצועי, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן מליחי, ראש העין.
אשרור: 30/11/2022
משוב: 30/08/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת Whirlpool.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד ועשה את העבודה. הוא ניסה לעזור לי בטלפון כדי לחסוך ממני את התשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילת שדה, ראש העין.
משוב: 23/09/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר במכונת כביסה.
חוות דעת:
ניסים מקצוען, מעולה, הגיע בזמן, היה נחמד מאוד, איתר את התקלה ופתר אותה. גבה מחיר הוגן !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 929 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.