הטיפול היה עבור אמא שלי, היא אישה בת 90 והתלוויתי אליה לכל הטיפולים. הוא באמת איש מקצוע מעולה, אדיב, מסביר ויש לו סבלנות. ממש לא ציפינו לזה אבל כמו שקראנו ככה זה היה באמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זרח בן אהרון, גבעת יערים.
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
עקירה של שן בינה.
חוות דעת:
מטופל אצלו עשר שנים, המשפחה שלי מטופלת אצלו כל הזמן, לא מוותר עליו, הוא מצוין עדין ואכפתי, השיניים בחיים לא כואבות, הוא דואג ומתקשר לוודא שהכל בסדר. בן אדם פשוט מעולה.
.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני ש. בית שמש.
אשרור: 02/04/2025
משוב: 02/09/2024
חוות דעת:
היה מעולה! היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבי ב. ירושלים.
משוב: 21/02/2025
תיאור השירות:
עקירת שן.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! היה לי כאב שיניים ד״ר דביר מצא את הבעיה וביצע עקירה בעדינות. בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישעיהו בר-און, שילה.
משוב: 13/02/2025
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אסתר מלקיש, ירושלים.
משוב: 11/02/2025
תיאור השירות:
שתי סתימות שיניים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמחה גולדנברג, ירושלים.
אשרור: 05/02/2025
משוב: 16/07/2024
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין. הטיפול היה שיננית, והוא עשה עבודה משולמת. היה הרבה עבודה והמחיר ממש זול לעומת השירות המושלם והמקצועיות וגם רגיש לכאב שלי ואנושי. פשוט מרגישים שמדובר ברופא שאכפת לו מהלקוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
משה לב, ירושלים.
משוב: 13/01/2025
תיאור השירות:
בדיקה שיניים שגרתית וצילומים.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, אמין מאוד ולא מנסה לשכנע לעשות טיפולים שלא צריך והמחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דביר הריסון, אפרת.
משוב: 07/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת שיניים שגרתית ושיננית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש עשר מעשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירית הדסי, ירושלים.
משוב: 12/09/2023
תיאור השירות:
בדיקה, צילומים ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
דביר הוא רופא שיניים, על כך מספר: "חשוב לי שבצד הטיפול המקצועי ביותר, המטופלים שלי גם ירגישו שבאמת אכפת לי וחשוב לי לעזור להם ושהחוויה שלהם תהיה נעימה עד כמה שאפשר (וידוע לי שזה לא פשוט בתחום הלא ממש אהוב של רפואת השיניים). המוטו שלי הוא שאני קודם כל רופא שיניים שמטפל באנשים, ורק אחר כך גם אדם שמתפרנס מזה".
תחומי התמחות
:: רפואת שיניים כללית
:: שיקום הפה
:: אסתטיקה של החיוך ושל הפנים
ותק בתחום
משנת 1993
שאלות ותשובות עם ד"ר דביר
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
בעל מקצוע זה לא נותן שירות באזורך (רחובות-יבנה-נס ציונה)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.