היה מקצועי ואדיב מאוד, ווידא שהמכונה מרוקנת את המים בצורה תקינה וחזר על השחרור סתימה עד שלא היתה נזילה כלל. בנוסף לקח מחיר הוגן מאוד ביחס לשאר ההצעות שקיבלתי. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון ש. תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מכונת כביסה ובדיקת נזילה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון פישר, תל אביב.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף ומנגנון בניאגרות והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דפנה הופמן, תל אביב.
אשרור: 26/11/2018
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של ניאגרה סמויה בשירותים ונזילה בברז של כיור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים והיה אדיב ושירותי. אני מרוצה ממנו ונותן לו עשר בכל פרמטר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת גבע, תל אביב.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
בירור דליפת מים.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל! סבלני, נעים, הוגן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן ב. תל אביב.
אשרור: 16/06/2018
משוב: 13/04/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! מחיר הוגן, הסביר את כל מה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברנאר דנינו, תל אביב.
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון החיבור של האסלה לביוב.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא היה מקצועי, הגיע בזמן ועשה עבודה יסודית ונקייה. הוא אפילו נסע עד דרום תל אביב כדי להביא את החלק הדרוש.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
נעם רותם, תל אביב.
משוב: 08/04/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור שירשורי במטבח.
חוות דעת:
היה מצויין, מקצועי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 902 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.