קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
אבי איש נחמד, עשה את העבודה במהירות האפשרית. על פניו נראה שגם במקצועיות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ענת בנימין, גבעת זאב.
אשרור: 09/09/2024
משוב: 09/07/2024
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים בשתי ניאגרות ותיקון מצוף של אחת מהניאגרות.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן ועשה עבודה מהירה ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
חגי אליהו סימן טוב, גבעת זאב.
משוב: 27/08/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
שירות 10. הוא היה מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיה אדלר, גבעת זאב.
משוב: 15/12/2022
תיאור השירות:
הכנת תשתית למדיח כלים.
חוות דעת:
היה מדהים בשירות, במקצועיות ובמחיר המעולה. אין לי ספק שאיעזר בו בעתיד שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי פילצר, גבעת זאב.
משוב: 29/09/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ראשי בדירה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ליוברסקי, גבעת זאב.
משוב: 31/08/2022
תיאור השירות:
איתור מקור נזילה.
חוות דעת:
הוא בא לבדוק נזילה שהשכן התלונן שהיא ממני והסתבר שהיא לא. שאלתי אותו באופן כללי לגבי ייעול דברים בבית והוא נתן לי הצעת מחיר. אני מאוד נהניתי, הוא נותן שירות מקצועי ואדם מאוד נחמד. המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרינה לנסקי, גבעת זאב.
אשרור: 18/07/2022
משוב: 19/05/2022
חוות דעת:
היה מעולה! עבודה יסודית ביותר! ממליצה מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק לרום, גבעון החדשה.
משוב: 27/06/2022
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2749 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.