הרצל וגבי היו אכפתיים ומדהימים!
דאגו שהכל יעבוד עד שהם יסיימו והשירות מצוין!
שאפו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אליש, אשקלון.
משוב: 12/09/2023
תיאור השירות:
שינוי מיקום למפסק בחדר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסים בן דוד, אשקלון.
משוב: 30/08/2023
תיאור השירות:
בדיקה הארכה למערכת חשמל תלת פאזי.
חוות דעת:
הרצל היה בסדר גמור, הוא עשה עבודה טובה ולדעתי המחיר שגבה סביר. סך הכל אני ממליץ!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק בן, אשקלון.
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
הזזת שלושה שקעים במטבח ובסלון.
חוות דעת:
הרצל נתן שירות מעולה. הוא עשה עבודה כמו שצריך, לא חיפף וניקה וסידר אחריו. יצאתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי אלון, אשקלון.
משוב: 23/06/2023
תיאור השירות:
העתקת נקודת חשמל ואספקת והתקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, נחמד, הגיע בזמן, היה באמת מקצועי ובנוסף גם הקפיד מאוד על בטיחות. הוא לקח מחיר סביר לגמרי והגיוני בעיניי ובסך הכל אני מרוצה ומאוד ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי זבידה, אשקלון.
משוב: 24/05/2023
חוות דעת:
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.