היה על הכיפאק! נאסר איש מקצוע מעולה, אבחן את הבעיה מיד, תוך מתן הסבר מה צריך להחליף. פתר את התקלה תוך זמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה חזן, קרית אתא.
משוב: 01/10/2024
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב מסוג קיה.
חוות דעת:
השירות היה טוב!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גדי עבו, קרית אתא.
אשרור: 25/09/2024
משוב: 26/05/2024
תיאור השירות:
מילוי גז עבור מזגן ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
השירות היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור ישראל, קרית ים.
אשרור: 16/09/2024
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
החלפת נורות באוטו.
חוות דעת:
היה מקסים! בעל מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירן אמזלג, קרית ביאליק.
אשרור: 06/08/2024
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תקלה במנורת בלם שרופה.
חוות דעת:
היה מצוין! החליף תוך דקה מנורה ולא היה מוכן לשמוע על תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוקי קדוש, קרית מוצקין.
אשרור: 04/06/2024
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
החלפת נורות קדמיות ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
נאסר היה יוצא מן הכלל! אני מרוצה מהאמינות, מהעבודה עצמה והמחיר היה הוגן לדעתי. הוא הביא את הנורות אחרי חצי שעה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן ג. קרית מוצקין.
אשרור: 08/05/2024
משוב: 29/11/2023
חוות דעת:
שרות מעולה ומקצועי. ביקשתי מנאסר למצוא לי מראה לרכב. נאסר ממש השקיע וחיפש לי מראה עד שמצא את המראה המתאימה. הוא גם הרכיב לי אותה. הכל יצא מצוין ובמחיר משתלם והוגן בעייני. נאסר הוא ממש איש מקצוע אמין מצוין וגם בן אדם מעולה. ממליץ לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר רוברך, קרית אתא.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
החלפת נורות ברכב.
חוות דעת:
בעיקרון, היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
יעל ריבי, קרית אתא.
משוב: 16/11/2023
תיאור השירות:
תיקון של המיזוג ברכב.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, נעשה לשביעות רצוני!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עמית ע. קרית אתא.
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת ונטיל ונתיכים חשמליים ברכב.
חוות דעת:
אחלה נאסר! הוא עשה עבודה יפה, בדק ותיקן גם עוד דברים שלא היו קשורים לבדיקה שביקשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 450 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.