היה אדיב מאוד, חברותי, עבד נקי ומסודר. אין מילה אחת לא טובה לומר עליו. דורי הגיע אליי מכיוון שהמזגן הפסיק לקרר וקיצר את החשמל. הוא הטכנאי השני שהגיע אליי והוא עבד במשך 4.5 שעות כדי לתקן את הבעיה ולא הלך עד שהיא נפתרה במלואה! הוא היה אדיב בצורה יוצאת דופן, הסביר ושיקף לי כל תקלה, ועשה עבודה מדהימה. מכיוון שהוא שנים רבות במקצוע הוא מכיר היטב מזגנים ישנים שנמצאים לרוב בדירות שכורות. אני יותר ממרוצה מהשירות שקיבלתי אצלו וממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פנינה דור, רמת גן.
אשרור: 11/11/2024
משוב: 21/08/2024
תיאור השירות:
החלפת ממסר מדחס במאייד וקבל מנוע מעבה למזגן מיני מרכזי אלקטרה.
חוות דעת:
שרות מקצועי ואדיב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי הימיין, רמת גן.
משוב: 28/10/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה 1 כוח סוס.
חוות דעת:
היה טוב, הוא עשה עבודה טובה, נקייה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
טל אלון, גבעתיים.
אשרור: 28/10/2024
משוב: 29/08/2024
תיאור השירות:
ניקוי המזגן והוספת גז.
חוות דעת:
אדם ערכי, ישר, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרונה י. רמת גן.
אשרור: 27/10/2024
משוב: 12/08/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
השירות היה עבור חברה שלי. הוא הגיע ביום שישי אחה"צ, עלה לגג וניסה לפתור את הבעיה. הוא היה בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יהונתן מנחם, רמת גן.
אשרור: 18/10/2024
משוב: 17/07/2024
תיאור השירות:
ניקיון סוללה ביחידה פנימית במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה נהדר. דורי הגיע וישר זיהה שהסוללה ביחידה הפנימית במזגן מיני מרכזי סתומה, ביצע ניקיון והמזגן חזר לעבוד בצורה תקינה. אדם מקצועי, יודע מה הבעיה בשניות ותיקן על הפעם הראשונה את התקלה בצורה מעולה. סוף סוף המזגן חזר לקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי מאייר, רמת גן.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
תיקון 4 מזגנים עיליים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נתן יחס טוב, המזגן עובד טוב מאז והמחיר הוגן בעיניי למרות שלא עשיתי סקר שוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה ברנע, רמת גן.
אשרור: 15/10/2024
משוב: 05/08/2024
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שריל בניארס, גבעתיים.
אשרור: 14/10/2024
משוב: 15/07/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מקצועי, קבענו ביום מסוים, הוא לא הגיע ולא הודיע אבל הבנתי ממנו לפני שהוא עמוס ויכול להיות שלא יצליח לבוא. קבענו למחרת הוא התקשר והגיע. לאחר בדיקה אמר שצריך להחליף מנוע ונתן לנו הצעת מחיר אבל החלטנו לא לתקן כרגע.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
משה פ. רמת גן.
אשרור: 10/10/2024
משוב: 06/08/2024
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן אלקטרה 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה מצוין! עבד ביסודיות, עשה תיקון יפה, ניקה את המזגן ומילא גז.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1683 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.