דיברתי איתו בבוקר וכבר בצהריים הוא הגיע לתקן. מדובר על מזגן ישן של אבא שלי והוא ביצע את העבודה מצוין. אני ממש מרוצה מהיחס, המהירות והמחיר שלדעתי היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי יעקב, ראש העין.
אשרור: 06/10/2022
משוב: 04/07/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת פמילי שכלל מילוי גז והחלפת רכיב.
חוות דעת:
דורי היה בסדר גמור. עשה עבודה טובה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב שירדינג, ראש העין.
משוב: 27/06/2022
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
נתי טל, אזור.
אשרור: 26/01/2017
משוב: 10/08/2016
תיאור השירות:
החלפת קבלים וחיווט במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה מושלם! הוא טיפה איחר אבל הודיע הרבה מראש ולבסוף הגיע בזמן..
הוא פתר את התקלה כמו שצריך ואני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון בכר, רמת גן.
אשרור: 24/11/2024
משוב: 03/04/2024
תיאור השירות:
החלפת קבלים, ניקוי ברז ומילוי גז במזגן מיני מרכזי בעל 5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ומעולה. הגיע בזמן, תיקן את הבעיה והסביר הכל. גם המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן רון, תל אביב.
אשרור: 18/11/2024
משוב: 22/09/2024
תיאור השירות:
החלפת לוח תצוגה וקבל מאייד.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות טל, רמת גן.
אשרור: 18/11/2024
משוב: 21/07/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה אדיב מאוד, חברותי, עבד נקי ומסודר. אין מילה אחת לא טובה לומר עליו. דורי הגיע אליי מכיוון שהמזגן הפסיק לקרר וקיצר את החשמל. הוא הטכנאי השני שהגיע אליי והוא עבד במשך 4.5 שעות כדי לתקן את הבעיה ולא הלך עד שהיא נפתרה במלואה! הוא היה אדיב בצורה יוצאת דופן, הסביר ושיקף לי כל תקלה, ועשה עבודה מדהימה. מכיוון שהוא שנים רבות במקצוע הוא מכיר היטב מזגנים ישנים שנמצאים לרוב בדירות שכורות. אני יותר ממרוצה מהשירות שקיבלתי אצלו וממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן פרדי, תל אביב.
משוב: 17/11/2024
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יעקב לינדנפלד, פתח תקווה.
משוב: 13/11/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! עושה רושם של של אדם הגון ובעל מקצוע טוב.
השתדל לעשות את המקסימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודי א. פתח תקווה.
אשרור: 12/11/2024
משוב: 28/08/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה / פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1683 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.