בעקרון, היה יחסית סביר חוץ מכמה דברים קטנים. הבעיה לא קורת תמיד. ביצע בדיקת סתימה אופטית. לא זוהתה סתימה. הפנה אותי לקבלן לצורך פתרון הבעיה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
אריאל בכר קנט, כפר סבא.
משוב: 16/01/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל! בנוסף רוני חווה דעה על אמבטיה נוספת, אבל לא היה מה לעשות בנידון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביעד גרוס, כפר סבא.
משוב: 19/12/2022
תיאור השירות:
החלפת צינור בעקבות תיקון פיצוץ.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אני חושב שהוא היה יכול לקחת מחיר יותר טוב.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
מירה מזרחי, כפר סבא.
משוב: 30/01/2022
תיאור השירות:
תיקון של נזילה שירותים.
חוות דעת:
הוא היה מדהים ממש ואני מאוד מרוצה וממליצה עליו. הוא היה מקצועי, איתר מהר את הבעיה, הגיע מהר, נעים הליכות, עזר ותמך. גם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה ברביץ, רעננה.
משוב: 01/11/2020
תיאור השירות:
ביקור ובדיקה עבור צינור הזנת מים לבניין.
חוות דעת:
אדם הוגן ובעל מקצוע מעולה. הגיע אלי פעמיים לבדוק את הצינור, פעם אחת לבד ופעם שניה יחד איתי. פתר לי את הבעיה בלי לקחת עלות על הבדיקה והיה הוגן לחלוטין כי הסביר לי שאני גם יכול לתקן בלי בעיה באופן עצמאי. מותק של בחור, אני כנראה אקח אותו לעבודה נוספת.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.