הוא היה מאוד נחמד, הסביר, בחור אחראי, עשה עבודה מאוד יפה, אני מאוד ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גיל פנר, פתח תקווה.
משוב: 04/11/2021
תיאור השירות:
ביקורת ובדיקה של חשמל במיזוג אויר.
חוות דעת:
הוא הגיע לבצע בדיקה וביקורת של החשמל ולא רצה לקחת תשלום, הדריך אותנו מה לעשות ואין מילים, אין הרבה בעלי מקצוע כאלה שמכבדים את עצמם, זה צריך להיות מישהו עם ביטחון והוא כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורי ולדמן, גבעת שמואל.
אשרור: 26/10/2021
משוב: 27/08/2021
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה והחלפת פלורסנט בתאורת לד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, לקח מחיר בסדר, הגיע בזמן ועבד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי ב. פתח תקווה.
משוב: 21/02/2021
תיאור השירות:
פירוק גוף תאורה, הרכבת גוף חדש והחלפת מנורות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מאוד אדיב, שירותי ומאוד הגון. 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נופר ש. פתח תקווה.
אשרור: 04/01/2020
משוב: 12/11/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן וייס, פתח תקווה.
אשרור: 15/05/2018
משוב: 10/04/2018
תיאור השירות:
תליה של 12 מנורות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא הגיע אפילו לפני הזמן וביצע עבודה יפה ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי לוי, תל אביב.
אשרור: 16/02/2025
משוב: 17/12/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל לאחר איתור נקודת החיבור שהייתה מאחורי ארון המטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! טיפול מקצועי בהחלט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אבי ג. רמת גן.
אשרור: 13/02/2025
משוב: 07/11/2024
תיאור השירות:
התקנת מנורות לד.
חוות דעת:
היה פשוט מצוין! הגיע באופן מידי, היה מאוד נחמד ועבד בצורה מקצועית. תיקן גם משהו נוסף שראה שדורש תיקון ללא עלות נוספת.
מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי נוימן, הרצליה.
אשרור: 09/02/2025
משוב: 10/12/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבר הרשקוביץ, תל אביב.
משוב: 26/01/2025
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה ותיקון שקע חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1452 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 31/03/2028
תעודת הסמכה - התקנת עמדות טעינה חשמליות EVEDGE
בתוקף עד
אודות
אילן מספר כי בעברו עסק ב"במשך עשרים שנה כמהנדס אלקטרוניקה בתחום ההייטק, אך לאחר קריירה ארוכה החלטתי לעשות שינוי ולעבוד בתחום שאני באמת אוהב". מה שמייחד את פועל הוא "ביצוע תיאום ציפיות מלא מול הלקוח כבר משיחת הטלפון הראשונה ובמהלך כל תהליך העבודה, תיקון או התקנה."
תחומי התמחות
:: מתן פתרונות לתקלות חשמל
:: התקנות מוצרי חשמל כגון מאווררים, גופי תאורה, תנורי אמבט וכדומה.
:: התקנה ותיקון של לוחות חשמל.
:: הרחבת תשתיות חשמל.
ותק בתחום
מגיל 16 כשכיר, ומשנת 2012 כעצמאי בתחום החשמל.
האחריות כוללת
:: לפחות שנה על כל תיקון והתקנה, ויותר בהתאם לנסיבות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.