מאד מקצועי, מאד אכפתי, אדם מקסים, ישר, זריז, זמין ועוקב אחרי ההתקדמות של התיקון. מצד שני- התיקון היה מאד מאד יקר! המחיר הרקיע שחקים עם כל שלב שבדק שזה כבר היה לא הגיוני. החלטנו להפסיק את התיקון איתו למרות שלא לגמרי סיימנו לתקן את המזגן. מבחינת המחיר אני לא ממליצה עליו בכלל. הוא לא יודע לשלב בין הידע המקצועי שלו להתחשבות בתמחור ללקוח.
איכות
7
מחיר
0
זמנים
9
יחס
10
7
כללי
מיטל בונדי, נס ציונה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן משרדי.
חוות דעת:
רפאל היה נהדר, דאג לי מאוד, הגיע מהר, בחור עשר, מקצועי, השתדל לעזור במה שיכול, עשה עבודה מצוינת ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס דביר, באר יעקב.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן עילי ובדיקת נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הוא היה מאוד יסודי, ניקה את הפילטרים מיוזמתו ואחרי שהוא הלך הוא שלח לי הודעה בווטסאפ כדי לוודא שהמזגן עובד. הוא לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר חן, כפר הנגיד.
אשרור: 28/03/2019
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן החלפת מנוע מעבה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריקי ע. רחובות.
משוב: 24/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן, החלפת קבל מאייד בתוך כרטיס וניקוי מאייד מעובש ופטריות.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3759 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות גז חדשr32
אודות
רפאל התחיל את דרכו בחיים כתקליטן! להיות DJ זה אומר לעבוד כל לילה עד 2 בלילה. לכן, למרות האהבה של רפי למוזיקה, כשרחל (אשתו) אמרה לו "או אני או המוזיקה" אז הוא החליט. נחשו מה. היום, רחל נכנסה לעזור לו בעסק והיא עושה הרבה עבודה, מאחורי הקלעים.
רפאל התחיל את הקריירה המקצועית שלו עוד במהלך השרות הצבאי - כטכנאי מנועים של מטוסי קרב. רוב הטכנאים מתלהבים מהמטוסים, רפי, לעומת זאת, אהב את המגוון של כלי העבודה. "שבאים לתקן מטוס יש מאות כלי עבודה שונים, שצריך להכיר אותם וזה כיף ומאתגר", הוא אומר.
לענף מיזוג האוויר רפאל הגיע בשנת 1995. בדרך הוא עוד הספיק להיות חשמלאי מוסמך ועבד כחשמלאי במשך שנתיים. אז אם במקרה אתם צריכים גם שקע למזגן - הוא יודע לעשות את זה. מודעת דרושים בעיתון על עבודה בחברה למיזוג אוויר הביאה אותו לתחום. כך, הוא התחיל כעוזר בהתקנת מזגנים ורק אחרי שנים רבות הוא פתח את העסק שלו.
חוץ ממיזוג אוויר רפי מאוד אוהב לשחק כדור-סל. המטר וכמעט תשעים שלו ידועים במגרש השכונתי. כל שבוע, יחד עם הבן הקטן (קטן קטן אבל גבוה כמעט כמו אבא...) תמצאו אותם משחקים במגרש עם החבר'ה.
:: תיקון מזגנים
:: התקנת מזגנים עיליים
:: עבודות מורכבות של מיזוג-מרכזי
:: שרותי תחזוקה למיזוג אוויר למוסדות
:: ייעוץ להתאמת גודל המזגן
:: שימוש בחלקים מקוריים בלבד
:: אחריות על כל עבודה :: רפאל לא עוסק בתיקון מזגני חלון, מזגנים של חברת טורנדו או מזגנים ניידים
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.