שירות מצוין! מקצועי ברמות שלא חוויתי מאינסטלטורים בארץ. שחר לא וויתר עד שהגיע לשורש הבעיה ופתר אותה במקצועיות נחישות וביחס מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד רז, תל אביב.
משוב: 19/11/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממדיח.
חוות דעת:
שחר הגיע בחיוך גדול ותיקן את הנזילה שהגיעה מהמדיח. הוא היה כל כך שרותי ונעים שאפילו הוא לא חיכה לקבלת התשלום וסמך עליי שבעל הדירה יתקשר לשלם בעצמו. ממליץ על שחר ללא ספק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירנה גיא, תל אביב.
משוב: 19/11/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר מכל הבחינות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
חן חיט, תל אביב.
משוב: 18/11/2024
תיאור השירות:
החלפת גומייה באסלה והחלפת פיה בכיור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה אך מעט יקר בעיני עבור השירות.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון לוי, תל אביב.
משוב: 17/11/2024
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל בן, תל אביב.
משוב: 13/11/2024
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביבית לב, תל אביב.
משוב: 13/11/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן עם חיוך, פתר מיד את הבעיה. אין לי ספק שאשתמש שוב בשירות שלו, תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב יוסף חי, תל אביב.
משוב: 07/11/2024
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים חמים בדירה.
חוות דעת:
אם אתם מחפשים בעל מקצוע בתחום אז תפסיקו פה ותיקחו את שחר. בנאדם ערכי וישר, והלוואי והיו עוד אנשי מקצוע כמוהו. קבע איתי שעה והגיע בזמן, אבחן את התקלה, מצא דרך יצירתית לטפל בה וסיים את העבודה ממש מהר ולקח מחיר הוגן מאוד. בטוח שאצור איתו קשר בפעם הבאה שאצטרך שירותי אינסטלציה.
שחר הגיע בהתראה קצרה לדירה וביצע באופן מקצועי את העבודות.
מכיוון שהדירה מושכרת, לאחר ביצוע העבודות שחר דאג לשלוח סרטונים כדי שאוכל לראות שהעבודה אכן בוצעה באופן מיטבי.
הייתה נזילה קטנה באחד הברזים הנוספים בדירה ושחר אפילו התקשר לאחר מכן וביקש להתקין ללא עלות ברז נוסף שנותר לו מעבודה אחרת.
שחר אמין מאוד, מקצועי וזמין ובמחיר סביר מאוד.
מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2026 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.