הוא היה על הכיפאק! הוא עשה את זה עבור הדיירים שלי ומבחינתם אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן אינהורן, אלקנה.
אשרור: 27/11/2024
משוב: 26/08/2024
תיאור השירות:
הכנת נקודת מים לחיבור מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הוא הגיע בזמן אבל עשה עבודה לא כל כך יפה. הקיר שהוא עשה בו את נקודת המים נשאר שבור, הוא נפצע תוך כדי העבודה, הוא היה צריך ללכת לחבוש את עצמו אז אני מלמד עליו זכות והוא גם הציע שהוא יגיע בהמשך לתיקון. בנוסף, הוא לקח מחיר סבבה בעיניי ואני סך הכל מרוצה ממנו!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מירי ולדמן, תל אביב.
משוב: 25/11/2024
תיאור השירות:
תיקון צינור מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והשירות מהיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נטי לוי, רחובות.
אשרור: 25/11/2024
משוב: 26/09/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת גומייה לניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא פתר משהו מאוד נקודתי אך לא לטווח הרחוק. יש לי בעיה יותר מקיפה מהנזילה שהוא תיקן, גם דיברתי איתו לגבי זה שהניאגרה עושה לי הרבה בעיות והרגשתי שהוא לא ממש רצה להתאמץ יותר מידי כדי לפתור את הבעיה השלמה ורק את הבעיה הספציפית. סך הכל הוא היה נחמד.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גדי מגרם, בת ים.
אשרור: 21/11/2024
משוב: 04/08/2024
תיאור השירות:
התקנת מוט פינוק.
חוות דעת:
היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר ש. גבעת שמואל.
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
תיקון מנגנון ניאגרה והחלפת מצוף.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה א. רחובות.
משוב: 20/11/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2027 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.