החלפת שני ברזים וסידור קו מים לדוד חשמל לניתוב מים מדירה אחת לאחרת.
חוות דעת:
הוא היה נהדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אליה אביטל, עתלית.
משוב: 17/04/2023
תיאור השירות:
תיקון קולט וצינור חיבור של דוד שמש.
חוות דעת:
הזמנתי את קובי לאמא שלי, כי היה לה מקרה חירום בערב שבת. הוא ענה לי מיד והגיע תוך שעה. קובי היה אדיב, נעים ונחמד. הוא תיקן את התקלה ממש מהר והמחיר שלו היה סביר לדעתי במיוחד לאור העובדה שזה היה בערב שבת. אמא שלי ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל עזרא, עתלית.
משוב: 26/02/2023
תיאור השירות:
תיקון דוד.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה גל, עתלית.
משוב: 18/09/2022
תיאור השירות:
תיקון מפסק בטיחות והחלפת שסתום בטיחות בדוד משולב שמש וחשמל.
חוות דעת:
קובי היה מצוין, אנחנו עבדנו יחד גם בעבר, מקצועי ונחמד. הוא עשה עבודה מהירה, אך לטעמי הוא היה טיפה יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה וייצמן טוקטלי, עתלית.
משוב: 28/04/2022
תיאור השירות:
החלפת פלאנג לדוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה. הגיע בזמן ונתן שירות נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שאול פרץ, עין איילה.
משוב: 11/04/2021
תיאור השירות:
החלפת חוטים שרופים בדוד חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מקצועי, אדיב ומדויק. הוא הגיע בזמן והמחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רויטל סקורניק, כרם מהרל.
אשרור: 05/02/2021
משוב: 28/10/2020
תיאור השירות:
החלפת שסתום לא תקין בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא איתר את הבעיה דרך הטלפון ואמר מראש מה יהיה המחיר. הוא אכן עמד במה שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל שטרנפיין, עתלית.
אשרור: 19/01/2021
משוב: 20/11/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמל של חברת אמקור.
חוות דעת:
אני לא פגשתי אותו אישית אבל הדיירים היו מרוצים, אמרו שהוא נחמד, הגיע בזמן, מקצועי והוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 767 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.