הוא אחלה בעל מקצוע, קיבלתי ממנו שירות חבל על הזמן, הגיע בזמן מצא את מקור הבעיה מהר, חסך לי עלות תיקון והיה מספיק אמין לומר שזה לא תקלה שלי אלא של הבניין, הוא יכל בלי בעיה לחרטט ולגבות יותר כסף. הוא בן אדם מדהים ואני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון אברהם, רמלה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפה של צינור מים לאסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
ערן סויסה, רמלה.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
הנמכת ברז מקלחת ממטר וחצי לחצי מטר.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור! הוא עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי איוש, לוד.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של דוד חימום חשמלי.
חוות דעת:
מעולה הוא בסדר גמור, עובדים איתו כבר הרבה שנים והכל תקין ועובד פיקס, ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עידו מ., רמת השרון.
משוב: 15/08/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי מיידלר, רמת גן.
משוב: 13/08/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור הראשי של הבניין.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר קרביץ, פתח תקווה.
אשרור: 24/07/2024
משוב: 14/01/2024
תיאור השירות:
בדיקת לחץ מים.
חוות דעת:
היה מעולה ובסדר גמור אבל איחר לי בארבעים דקות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
6
יחס
10
9
כללי
ירדן ליף, רמת גן.
אשרור: 02/07/2024
משוב: 04/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת צנרת ביוב.
חוות דעת:
תום נתן שירות טוב מאוד ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תום מעיד על עצמו: "אני איש מקצוע בעל יושרה פנימית, מוסר עבודה וניסיון של מעל לעשור בתחומי האינסטלציה השונים."
הוא מספר שמאז ומתמיד הוא מקפיד להעניק ללקוחות חווית שירות משופרת, תוך הקשבה פעילה לבעיותיהם, צרכיהם השונים ומתן הסברים אינפורמטיביים אודות התקלה. תום מספר שמשמח אותו כשלקוחותיו ממליצים עליו לחבריהם ובני משפחתם.
תחומי התמחות
:: עבודות שרברבות
:: איתור נזילות
:: אינסטלציה סנטרית
ותק בתחום
מעל 10 שנים.
שאלות ותשובות עם תום
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.