טל זיהה מהר תקלה שבמוסך אחר לא הצליחו למצוא את הפיתרון שלה זמן רב.כיוון שהחלק הנדרש היה יקר מאוד, הציע שהוא ישקיע בעבודה לאלתור תיקון. העלות הייתה כ25% מעלות החלק והעבודה. למחרת האוטו עבר טסט כמו חמאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן זלינגר, כסלון.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 22/07/2015
תיאור השירות:
טיפול 60000 שכלל החלפת פלאגים, פילטרים ומסנן של מזגן ושמן לרכב מסוג אופל קורסה שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
איתי מ. שואבה.
משוב: 21/11/2014
תיאור השירות:
תיקון ברקסים ברכב מסוג פיאט פונטו שנת 2010.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור. הם אדיבים, מקצועיים ועמדו בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
אורלי פרץ, אבן ספיר.
אשרור: 27/05/2014
משוב: 25/02/2014
תיאור השירות:
תיקון רצועה מזגן, החלפת חלק בבלמים וחלק נוסף ברכב דייהטסו סיריון, שנת 2002.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר, הם תיקנו את מה שצריך והמחיר היה סביר. הפקידה היתה מאוד נחמדה והתקשרה לעדכן אותי, הם דאגו לעדכן כל הזמן. הם היו נראים מקצועיים, אבל ימים יגידו!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד א. נס הרים.
משוב: 06/04/2014
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט וביצוע טסט.
חוות דעת:
יחס מצוין, אמינות, דיווח שוטף במהלך היום. אני מרוצה מאוד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מנשה חי, ירושלים.
משוב: 12/03/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועה, מצבר ואלטרנטור משופץ ברכב בנזין מסוג טויוטה קורולה שנת 2013.
חוות דעת:
טל נתן שירות טוב, המחיר היה מוגזם לדעתי. לא אחזור אליו בחיים בהערכה גסה לקח יותר מ1000 שח ככה לא נותנים שירות.
השירות היה עשר! קיבלו אותי בזמן, היו אמינים ומקצוענים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלחנן פרלמן, ירושלים.
משוב: 04/11/2020
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד קדם, ירושלים.
משוב: 01/11/2020
תיאור השירות:
תיקון מסובך של נזילת מים אדומים ברכב מסוג סיאט איביזה שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
אני נותן לו הכי טוב שאפשר! הבאתי את הרכב מאוד מאוחר בלילה וכבר למחרת בצהריים הכל היה מוכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
שאלות ותשובות עם טל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.