הוא היה בסדר גמור, עבד באופן מקצועי למעלה משעתיים, בדק, ראה ועשה כל מה שניתן, העבודה הייתה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי בן עטיה, כפר סבא.
משוב: 07/01/2021
תיאור השירות:
תיקון צינור דולף בבוידם.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דימה קיטייציק, ראשון לציון.
אשרור: 14/09/2022
משוב: 14/06/2022
תיאור השירות:
קיבוע מחדש לאסלה מונובלוק.
חוות דעת:
נח היה עשר, הכל היה טוב. עמד בזמנים ועשה עבודה טובה. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם קופל, רחובות.
אשרור: 12/09/2022
משוב: 13/06/2022
תיאור השירות:
תיקן נזילה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מומלץ מאוד! הגיע בזמן שנקבע, עבד במקצועיות. נזהר מאד בפירוק החלקים בכדי להימנע מהחלפת חלקים שלא לצורך. לאחר סיום העבודה התקשר לוודא שהכל תקין. ביקש שאזעיק אותו מיד אם תיווצר בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוך ל. פתח תקווה.
אשרור: 14/04/2022
משוב: 17/01/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה קלה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד ומקצועי, מחיר הוגן, נותן שירות טוב ותקשורת מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל טיקוצינר, פתח תקווה.
אשרור: 27/02/2022
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
היה מקסים! עשה תיקון צנרת היה שירותי ונעים ופתר את הבעיה במלואה. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון מדואל, נס ציונה.
משוב: 14/02/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היתה לי סתימה במקלחת, נח בא בזמן והודיע כשמגיע, היה מאוד נחמד. לא היה אפשר לבקש יותר טוב ממנו, ניסינו לפתוח את הסתימה כמה זמן ולא הצלחנו והוא פתר את הבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם יום טוב, נס ציונה.
משוב: 09/02/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
נח היה מצוין! הוא בא מהר ועשה עבודה מקצועית מאוד. אני מאוד מרוצה ממנו וכמובן ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון מקהני, ראשון לציון.
אשרור: 06/02/2022
משוב: 08/12/2021
תיאור השירות:
תיקון ברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא בחור זהב, היה מצוין, אדיב, בן אדם חבל על הזמן ואני הולך לקחת אותו לכל תיקון שאני אצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה מיכלי הדחה סמויים חברת GEBERIT
מתקין מורשה לצנרת ואביזרים של חברת GEBERIT
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.