הוא הגיע בזמן, היה ממש מקצועי, הסביר בדיוק על סמך מה הגיע למסקנות והיה מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר יונה, ראשון לציון.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
איטום שני חלונות עקב נזילה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! בן אדם מאוד ישר בצורה חריגה, זה היה מדהים .הוא מוכיח את הדרוג שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנשה שרון, ראשון לציון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
סידור נזילת ברז בגינה.
חוות דעת:
נח היה מעולה! הוא הגיע בזמן ולא חיכיתי לו בכלל. המחיר היה סביר לדעתי והיחס האישי מעולה .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי שקד, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת גומיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דן ע. ראשון לציון.
אשרור: 26/06/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה.
חוות דעת:
הגיע בזמן ואף הקדים, חיפש את מקור הנזילה וביצע תיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חניתה ברוך, מודיעין.
אשרור: 21/09/2020
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בקירות הבית.
חוות דעת:
ממש עשר! רוב קירות הדירה החלו להתקלף מעל הפנלים. נח בדק את כל אופציות הנזילה וכששלל נזילה מהצנרת הסביר לי שבמרפסת אין אטימה טובה ומי הגשמים חילחלו לתוך הבית. הציע פתרונות לבעייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירה ק. נס ציונה.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
איתור מקור רטיבות בקיר.
חוות דעת:
היה מאוד יקרן עבור ביקור קצר. לא איתר נזילה מצינור. חוות דעתו המקצועית היתה שהרטיבות בקיר היא כתוצאה מגשמים ומאיטום לקוי בקיר חיצוני.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
אבי נחמיאס, מודיעין.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 02/01/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן אליאס, גבעתיים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ עבור נזילה.
חוות דעת:
הוא היה יסודי והגיע למסקנה שאין נזילה, נתן כל כיוון אפשרי וכנראה שזה עובש בעקבות מקום סגור. הוא היה מאוד נחמד, שירותי והגיע זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים י. חולון.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה אחלה, גם כבן אדם וגם כבעל מקצוע. אפילו הקדים, זיהה את התקלה תוך 2 דק' נתן אבחנה למצב ולקח מחיר ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 21 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.