השירות היה אחלה! הוא הגיע, עשה את העבודה והבעיה נפתרה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן ו. רמת גן.
משוב: 06/09/2023
תיאור השירות:
התקנת בר מים תמי 4.
חוות דעת:
הוא היה מהיר, ענייני ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל טופר, גבעתיים.
משוב: 21/08/2023
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם פרוינד, רמת גן.
משוב: 20/08/2023
תיאור השירות:
התקנת מדיח חדש.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב ציגלברג, רמת גן.
אשרור: 21/06/2023
משוב: 17/04/2023
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה דולפת, החלפת גומיות ומצוף ועוד חלקים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל מזרחי, רמת גן.
משוב: 20/06/2023
תיאור השירות:
הרכבת סנן למד מים ראשי בבניין.
חוות דעת:
מתן נתן שירות ממש טוב, הוא היה שירותי ואדיב והעבודה הייתה טובה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נילי כהנה, בני ברק.
אשרור: 06/03/2023
משוב: 05/01/2023
תיאור השירות:
בדיקה והתקנה של טוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה יפה ונקייה, בחור נעים ומנומס. קבעתי איתו מייד פגישה והכל היה בסדר. עשיתי השוואת מחירים, המחיר שלו היה יקר יותר אבל סמכתי על השירות שלו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני גוטליב, רמת גן.
משוב: 27/12/2022
תיאור השירות:
הרכבת והתקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
כבוד למידרג שיש אנשים כאלה! בחור מדהים, הוא עבד בצורה נהדרת, נקייה ועם הסברים. הוא לא בא ישר להחליף אלא קודם בדק אם אפשר לתקן את הטוחן הישן. הכל היה מעולה, הוא בא ביום גשום, אמר שעה והגיע בדיוק בזמן. הביקורת חיובית ומהלב, בדיוק מה שמגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים בולקינד, בני ברק.
משוב: 25/12/2022
תיאור השירות:
שחרור כפתור של טוחן אשפה.
חוות דעת:
מתן היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 872 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.